ארוע בוקר נשים בבית לוינשטין 12.12.14

כתבתה של קרן שלי

דצמבר ריח הקריסמס באויר, בוקר יום שישי מלא צבע וסטייל. ארוע נשים בסימן מטרה נעלה, התרמה לבית חולים לוינשטיין לסיום שיפוץ האגף הישן כדי שכל בית החולים יוכל להראות כיחידה אחת.

עשרות נשים מהאליטה של החברה מתנדבות וחברות חוג הידידים, גדשו הבוקר את אולם האודיטוריום של בית לוינשטיין. לבוקר שירה שמח כיפי במיוחד. שולה מליק מנכ״לית העמותה, נכחה במקום וקיבלה בעצמה את פני האורחים והודתה להם על בואם ותרומתם הנדיבה.
האירוע החל בבופה ארוחת בוקר עשיר, מכל טוב ובר משקאות קרים וחמים.
דוכני מכירה של בגדי ספורט, תיקים, תכשיטים, תכשירי קוסמטיקה ואיפור במחירים ששוים לכל כיס. נרתמו לאירוע אמנים רבים שתרמו את הופעתם בהתנדבות.
ענת ביבר הגתה את הרעיון של הבוקר המדהים ואז פנתה לציפי גזית שהיא אירגנה את הזמרים. עלו להופיע הזמרת ציפי מור המקסימה שמוכרת לכולנו "מרגע עם דודלי״ היא נתנה מופע חיקויים משגע, הזמרת ענת סגל במופע שירי ארץ ישראל ומחרוזת שירים באיטלקית,

הזמרת יעל לירון, מהצמד צחי ויעל מי שזוכר. שרה שירי ארץ ישראל ושירים של הזמרת אילנית.
החקיין והבדרן המפורסם שמוליק ספן שהוא בעלה של רקדנית הבטן כוכב פרי, נתן מופע בלתי נשכח של חיקויים של דמויות והצחיק ושיגע את הקהל. בין האמנים במעברים ציפי גזית אירגנה שירה עם שקופיות, באמת בוקר מהנה.
לחלוקת תעודות הוקרה עלתה הגברת שולה מליק לבמה הודתה לכל האורחים והמתנדבים והסבירה את חשיבותם של אירועים מסוג זה בתמיכה ועזרה למינוף בית החולים ברמת טיפול, פיזיוטראפיה, הידרוטראפיה, מכשירי דימות מהתקדמים בעולם והפיכת בית לוינטיין למקום הטוב ביותר ששמו הולך לפניו.