ארז דיין חוגג יום הולדת בחוצות יפו 2019

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

אירוע פורים ויום הולדת של היחצ״ן ארז דיין, במועדון דג הזהב בהנהלתו של לואי שטרן בחצרות יפו. ארז דיין איש יחסי הציבור שכיהן כיחסי הציבור של חיל האוויר במשך 20 שנה, מוקף חברים רבים מכל התחומים אמנים, זמרים, סלבריטאים, רופאים, רקדנים ואנשי תקשורת רבים.

ארז מקפיד לחגוג את יום הולדתו מידי שנה גם כאירוע מחונן ומפגש לכל החברים וגם כאות תודה על כל הפרגון שהוא מקבל מהם במשך כל השנה.

ארז דיין עם קרן שלי והזמר צחי סיטון

גם הפעם כבכל אירוע לציון יום הולדתו פקדו את המקום אושיות רבות מתחום האופנה והאקטואליה, אמנים, זמרים ואורחים רבים.

הערב החל בקבלת פנים חגיגית ומינגלינג, בופה ערב עשיר ובר משקאות, מעשה ידי המטבח  של מועדון דג הזהב והיין נשפך כמים.

כיאה לארז דיין הוא מקפיד שמסיבות יום הולדתו יהיה בהן תוכן, ריקודים ותוכנית אמנותית. מצעד האמנים החל בתצוגת אופנה מפוארת, מופע יחיד ובלעדי של  גיל שוחט,

מופע של הזמר הארוויזיוני האחד והיחיד יזהר כהן,

מופע של הזמרת זהבה וחני יופה,

מופע דראג בלקט שירי אירוויזיון, הופעה של הזמרת לימור פרי, הופעה של זמרת הבית איילת ועל הקלידים הקלידן הוירטואוז מייקל ומסיבת ריקודים לתוך הלילה.

תצוגת אופנה של בית האופנה של  ״ג׳נט בן דוד״ סטודיו PRIVATE COLLECTION מרעננה בעלת סטודיו אופנה ליבוא אישי ממילנו ופריז. פרטי לבוש עם אמירה אופנתיות

בסגנון אלגנטי ובוהמיין שיק, בנוסף ג׳נט מעבירה סדנאות בנושא סגנונות לבוש , טיפוח והעצמה נשית, ימי גיבוש לחברות ועורכת ללקוחות בביתה תצוגות אופנה יוקרתיות סביב הבריכה. תודה מיוחדת לכל הדוגמנים והדוגמניות שהשתתפו בתצוגה בהתנדבות מלאה גלי מלבסקי, איתן שרון, מאיה, מיאה ויקיר בר זוהר שחקן, קומיקאי וחקיין.

נ

גנט בן דוד
סטודיו  PRIVATE COLLECTION
המחתרת 35 רעננה
טל-0506777281

תודה גדולה ליקי הספר ההורס ממספרת ׳ראש גדול׳ שהגיע בהתנדבות מלאה ועיצב את שיערן של הדוגמניות שבזכותו נראו מדהים. מספרת ראש גדול בתל אביב, בהנהלת סולי ומושיקו שנוסדה בשנת 1998 מרכז היופי והאופנה לעיצוב שיער, צבע, החלקה, טיפולים כימיים, אומברה, גוונים, פן תספורות, תסרוקות כלה. מספרה שעובדת עם מיטב האמנים בארץ, פוליטיקאים ואנשי בידור.

מספרת ראש גדול- דרך השלום 101 תל אביב טל- 03-7310791
ארז דיין מודה לכל אחת ואחד מהאורחים והחברים שהגיעו וכיבדו אותו בנוכחותם, תודה לכל האמנים, הזמרים והשותפים לדרך. נתראה במסיבת יום ההולדת בשנה הבאה.