בייגל קפה ירושלים

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

"בייגל קפה"  בית קפה, מעדניה, מסעדה  וקייטרינג הסובב סביב הבייגל האמריקאי. קפה בייגל הממוקם במושבה הגרמנית בירושלים.

הוא קפה אינטראקטיבי חי ובועט ששמו הולך לפניו. בבייגל קפה ניתן להנות מתפריט עשיר שכולל מבחר ארוחות בוקר ב-8 וריאציות שונות שהארוחה המנצחת היא ארוחת בוקר זוגית דליקטסה, ארוחה עשירה שכוללת מבחר דגים, מתבלים, במילוי חוזר, סלט ירקות, חביתות  ותוספות

מוגשת לצד בייגל במבחר טעמים ושתיה קרה וחמה לכל סועד. חשוב לציין שארוחות הבוקר מוגשות במשך כל שעות היום וניתן להנות ממיצים טבעיים שנסחטים במקום מתפוזים ואשכוליות טריים או ניתן להזמין שייק פירות במבחר טעמים שעשוי על בסיס יוגורט או סורבה. בנוסף קיים תפריט מנות עקריות שכוללות מבחר דגים, פסטות, לזניות וסלטים.

המנות המוצעות מוקפדות, יפות וטעימות ביותר. עשויות מתוצרת ביתית, מחומרי גלם איכותיים ללא פשרות. האווירה  במסעדה כייפית ומזמינה מתאימה לאירועים קטנים ימי הולדת או כל סיבה אחרת למסיבה. בנוסף יש מחלקת משלוחים TA ותפריט אירועים עד הבית, ניתן לקבל מגשים ארוזים, סלטים, פירות ושאר מעדנים לכל אירוע מכל סוג.

זכינו להתארח בביגל קפה סניף ירושלים והיה לנו העונג להכיר את בעל הקפה תומר תותי ואשתו שמרית זוג מקסים בעלי חזון שהחליט יחד להגשים חלום. תומר ושמרית הגיעו עם נסיון ורקע בתחום שניהלו סניף בייגל קפה בארצות הברית, העתיקו את הרעיון וייסמו אותו בארצינו הקטנטונת.

טעמנו 2 סוגי ארוחת בוקר אחת ישראלית והאחרת נורבגית שכוללת גם דגי סלמון מעושנים מנה טעימה ומפנקת, הסלטים והמתבלים מעולים ולקחנו גם 2 מנות עקריות שמוגשות בצהרים, מנת דג סלמון צרוב על הפלאנצ׳ה מנה מעולה וטעימה, בהתחשב שטריות הדגים ניכר בטעמה המשובח.

ומנת סלט עם גבינת חלומי צרובה, אגוזים ומיני דגנים סלט עשיר בכל טוב, יפה לעין וטעים ביותר.

בייגל קפה היא רשת המונה מספר סניפים הסניף הידוע בירושלים בעמק רפאים, במודיעין ועוד 2 סניפים בתכנון עתידי, הרשת נמצאת בצמיחה ומחפשת יזמים רציניים שרוצים להיות חלק מהצלחה ומעוניינים להצטרף. תומר תותי מחכה לכם.

בייגל קפה

עמק רפאים 46 ירושלים

טל-053-9367331

תומר תותי טל-0522323139

[email protected]