בית לוינשטיין ערב התרמה לשנת 2016

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום:ישראל הררי
ערב התרמה חגיגי שנערך השבוע בתיאטרון הקאמרי למען בית לוינשטיין לשנת 2016 בהשתתפות חוג הידידים, חברים ותורמים שהגיעו לתת כתף ולתמוך למען מטרה נעלה.
image
בתמונה מנכ״לית בית לוינשטיין שולה מליק נעם סמל ועמוס תמם
חצי מיליון ₪ נאספו בערב התרמה למען בית החולים לוינשטיין

במרכז הערב המחזמר "מצחיקונת" בהצגת הבכורה של תאטרון הקאמרי

image

כ – 800 איש גדשו אתמול השבוע את תיאטרון הקאמרי בתל אביב ולקחו חלק באירוע ההתרמה השנתי של עמותת ידידי בית החולים לוינשטיין, בראשותם של היו"ר ארז מלצר והמנכ"לית שולה מליק. הכסף שנאסף באירוע ישמש את בית החולים לחידוש פני האגף המרכזי של בית החולים, שעבודות השיפוץ שבו מתקיימות בימים אלה. לפני כשנתיים וחצי חנך בית החולים לוינשטיין אגף אשפוז חדש ע"ש הלנברג, אשר שידרג משמעותית את חוויית השיקום עבור המטופלים. בסיום תהליך השיפוץ כל בית החולים יהיה באותה רמת גמר גבוהה, מתקדמת וחדשנית.

image
לאירוע הגיעו אנשים מובילים במשק הישראלי ונטלו בו חלק ידידים ותומכים ותיקים של בית החולים. ביניהם: דורון ספיר, מנכ"ל ויזה כאל ורעייתו; יוסי בכר, יו"ר בנק דיסקונט ורעייתו אורית; דוד ומירה בן בסט, בעלים של רדיוס 100FM; חזי כאלו, מנכ"ל בנק ישראל; ליאון רקנאטי; דני יגלום; משה ופנינה אדרי, בעלי סינמה סיטי; משה גוטמן; ראובן אבלגון, בעל השליטה ברוסאריו קפיטל; טיטו אשר, מנכ"ל פלזית תעשיות; נועם סמל, מנכ"ל תאטרון הקאמרי; רני אידן, ראש מועצת עמק חפר ורעייתו נתי; אלי אדמוני, יו"ר דירקטוריון הכללית ורעייתו; ד"ר אהוד דודסון, מנהל מרכז רפואי סורוקה ורעייתו.

image
בתמונה מנכ״לית בית לוינשטיין שולה מליק ומאיה דגן

פרופ' עמירם כ"ץ, מנהל בית החולים לוינשטיין, ציין: "בלוינשטיין עושים הרבה עם מעט אמצעים. יחד עם זאת יש לנו היומרה להיות מובילים באיכות השיקום בארץ ובעולם ואנחנו מממשים את היומרה הזו. תוצאותינו משתוות לאלה של היחידות הטובות ביותר בעולם. כליפ שפיתחנו משמשים מטפלים שיקומיים בכל העולם ומכוונים את יעדי הטיפול השיקומי בעולם כולו".

image
הערב החל בקבלת פנים חגיגית וכיבוד מעשה ידי המטבח של בית החולים לוינשטיין. הוא נפתח בסרט שהציג את תהליך השיקום המופלא שעבר רועי בן זאב, נער בן 17 שסבל מדימום מוחי בעקבות גידול שהתפרץ. בסיומו של הסרט עלה רועי עם הוריו לבמה לקול תשואות הקהל וביקש להודות יחד עם הוריו לצוות בית החולים על הטיפול המסור והמקצועי שקיבל במחלקה לשיקום ילדים ונוער, בראשותה של ד"ר שרון שקלאי.
בהמשך הערב בירכו: פרופ' עמירם כ"ץ, מנהל ביה"ח, אורית בכר, חברת הנהלה בעמותת הידידים ושולה מליק, מנכ"לית עמותת הידידים, שעלתה לבמה מלווה במתנדבות העמותה.
החלק המרכזי כלל את המחזמר "מצחיקונת", בהשתתפות 35 שחקנים, זמרים, נגנים ורקדנים ובכיכובם של מאיה דגן ועמוס תמם

image.

מצורפות מספר תמונות. קרדיט לתמונות: ישראל הדרי.