בקבוקי "נביעות" במהדורה חדשה בשיתוף שופרסל

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח ״צ

כולם גיבורי על: סדרת בקבוקי "נביעות" במהדורה מיוחדת בשיתוף רשת שופרסל למען עמותת גדולים מהחיים

כל ההכנסות ממכירת הבקבוקים יועברו כתרומה למען עמותת "גדולים מהחיים" הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם כאשר המסר על תווית הבקבוק הוא כי "כל ילד הוא גיבור על"

חברת המים "נביעות", מפיקה ומשווקת מים מינרליים טבעיים בבקבוקים, נביעות + מים בטעמים וברי מים מינרליים, נרתמת זו השנה השנייה ברציפות, למען עמותת "גדולים מהחיים", הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. במסגרת שיתוף הפעולה, ישווקו בסניפי רשת שופרסל כ-160,000 בקבוקי "נביעות" במהדורה מיוחדת, כאשר כל ההכנסות ממכירת הבקבוקים יועברו כתרומה לעמותת "גדולים מהחיים" הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם.

על בקבוקי המהדורה תופיע תווית מיוחדת הנושאת את לוגו העמותה ועליה מגוון דמויות מצוירות של ילדים בעלי מכנה משותף אחד- לכולם יש כוחות על – ללא הבדל דת, מין, לאום, תרבות, שפה, מצב רפואי וכד'.

יניב פיינשניידר, סמנכ"ל שיווק נביעות, מסר כי: "אנו מוקירים את פעילותה החשובה של "עמותת גדולים" מהחיים וגאים לקחת חלק בשיתוף פעולה זה. המהדורה המיוחדת שאנו משיקים במסגרת הפרויקט, הינה תרומתה הצנועה של חברת נביעות, אשר מאחלת החלמה מהירה ובריאות לכל ילדי העמותה".

• בקבוקי "נביעות" במהדורה המיוחדת יימכרו ב-5 ₪.
• כל ההכנסות ממכירות הבקבוקים ייתרמו לעמותת "גדולים מהחיים" (למעט 30 אג' שיועברו לפיקדון ע"פ חוק הפיקדון).
• את הבקבוקים ניתן יהיה לרכוש בסניפי שופרסל.

על העמותה
עמותת "גדולים מהחיים" הוקמה בשנת 2000 כארגון ללא כוונת רווח על ידי הורים לילדים חולי סרטן. העמותה מתמקדת בשלושה תחומי פעילות: שמחה – על ידי מתן תמיכה חברתית סוציאלית לילדים ולבני משפחותיהם בריאות – שיפור התנאים הרפואיים במחלקות האונקולוגיות;; תקווה – קידום פעילות ציבורית והעלאת המודעות לחולים ולזכויותיהם. העמותה מקדמת קרן למימון תרופות, טיפולים רפואיים וציוד רפואי שמחוץ לסל הבריאות, מתוך מטרה לשפר את איכות חייהם של ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם, ללא שום הבדל של דת, מין או לאום. העמותה מסייעת בכל שנה ליותר מ-1500 ילדים חולים.

אודות נביעות
נביעות מפיקה ומשווקת מים מינרליים טבעיים בבקבוקים ובכדים, ומשקאות על בסיס מים מינרליים בבקבוקים. בשנת 1989 השיקה נביעות לראשונה את בקבוקי המים המינרליים הטבעיים. מאז הקמתה שומרת נביעות על אופי פורץ דרך, פיתוח מוצרים חדשניים ושיפור מתמיד של מוצריה ושירותיה.
בשנת 1991 הקימה נביעות את נביעות בר והחלה לעסוק בהפצה ישירה של מים מינרליים טבעיים בכדים ללקוחות פרטיים ועסקיים.
בשנת 1995 הייתה נביעות הראשונה בישראל שהציעה בקבוקי ספורט, בעלי פקק נוח המותאם לשימוש תוך כדי פעילות גופנית. בשנת 2006 יצאה נביעות עם סדרת נביעות+ המבוססת על המים המינרליים של נביעות בתוספת ויטמינים בטעמים עדינים. סדרת נביעות+ היא הדור החדש של המים המינרליים, המשלבת טעמים עדינים ומרעננים עם יתרונות בריאותיים.

באוקטובר 2011 החלה נביעות להפיק מים מינרליים טבעיים מאקוות ההר אשר בגליל העליון, באמצעות קידוח. מדובר בטכנולוגיה מתקדמת, בדומה לחברות המים המינרליים המובילות באירופה. בשיטה חדשנית זו מגיעה נביעות למים כשהם עדיין בבטן האדמה, באזור המוגן והבטוח ביותר. אקוות ההר אשר בגליל העליון, אושרה על ידי משרד הבריאות כמקור למים מינרליים טבעיים.

הרכב המינרלים של נביעות מכיל כמות משמעותית של סידן, דל בנתרן ומכיל פלואוריד טבעי. מערך אבטחת האיכות של נביעות עומד בתקני איכות מחמירים ומבוקרים על ידי גורמים חיצוניים מוסמכים, ונביעות שמחה להמשיך לספק לצרכנייה את המים המינרליים הטבעיים והבריאים ביותר בישראל.