גולף מציגה את סתיו חורף 2017/18

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום רפי דלויה

עונת החגים הקרובה עלינו לטובה מביאה את בשורות האופנה והטרנדים החדשים בתחום.

זכינו לצפות השבוע במיצג של אופנת גולף שנערכה בבית השמחות בניצוחו של האחד והיחד מוטי רייף.

אף על פי שבחוץ חם ומעיק, בעולם האופנה מביטים לעתיד הסתיו  והחורף בפתח. את מופע  הבכורה של התצוגות 2017/18  בחרה רשת האופנה 'גולף'. ניכר כי מזה כבר כמה עונות שהרשת מנסה למצוא את עצמה במלוא מובן המילה. זה התחיל עם מיתוג צעיר על מנת לקרב את הקהל הצעיר ומצד שני לשמר את הלקוחות הנאמנים שמחפשים להתלבש באופן חינני וסולידי. גם הפעם את מסלול התצוגה החליף מיצג, פורמט שאימצה הרשת לפני כשנה מה שמאפשר למתבונן לבחון את הפריטים מקרוב וגם להציק קצת לדוגמנים.

כבר לא מסלול תצוגה אלא מיצג שמאפשר לבחון את הפריטים מקרוב

קולקציית חורף 17/18 היא בעיקר איכותית ובוגרת כזאת שלא רודפת אחרי טרנדים חולפים ועונתיים אלא מציגה פריטים מאוד שימושיים ונוחים ובטקסטיל משובח. התוצאה? אוסף של פריטים שנראו בעבר, בהווה ויראו בעתיד. 'ללקוחות הרשת אין גיל ספציפי, אופנה שמתאימה את עצמה לכולם.

הפריטים שבלטו בקולקציה, מעיל הטרנץ' הנשי והמחמיא, שמלות בוהו חורפיות מקטיפה בגוון ורוד מעושן, פריטים דמויי עור איכותיים, שמלות תחרה ושיפון שנלבשו מעל קומבניזון, סריגים מצמר בגזרת אוברסייז, חצאית פליסה משולבת תחרה בכחול ושחור מבריק. מנגד, אגף הגברים נראה כי מיחזר פריטים מקולקציות קודמות כמו סריגים בעלי צווארון גולף, טי שירטים מטופלים בשטיפות שונות בגווני אינדיגו, מכנסי ג'ינס בגזרות שונות ומחמיאות, חולצות מכופתרות חלקות או מודפסות, ז'קטים בסגנון סמארט לוק, דרך מעילי פוך ועד ז'קט טייסים מעור.

במשך כמה שנים נלחמה רשת גולף בסטיגמה כי היא עוד רשת אופנה סולידית אך הפעם היא שוברת שיגרה, ומביאה בשורה של חדשנות עיצובית, כזאת שיכולה לשים את גולף על המפה  ואילו הקולקציה לחורף הקרוב תביא אותנו לטרנדים עם נגיעות אל עתיד חדש.