גטר קונסיומר צעצועים מציגה את החידושים לחגי תשרי

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

גטר קונסיומר- תערוכת חגי תשרי 2017

גטר קונסיומר גדלה ומתחדשת כל הזמן ומציגה את מיטב החידושים ואת המתנות המובילות השנה לחגי תשרי 2017.

בובות גיבורות העל DC גטר ידועה בשיווק בובות נסיכות דיסני המוצלחות ואיכותיות במיוחד. לליין זה מצטרפות כעת גיבורות העל של DC וונדר וומן, באטגירל, סופרגירל והארלי קווין. בשנים האחרונות המגמה היא ההבנה שהעולם שייך לא רק לגיבורי על אלא גם לגיבורות שמצילות את המצב ולא רק מחכות שיצילו אותן.

גטר גם מברכת על מגמה זו ושמחה להצטרף עם הבובות המהממות במיוחד. כל בובה כזו מהווה השראה ומשחק דמיון בו הכל אפשרי ופתוח.

כמו שאר הבובות של גטר, מדובר בבובות מקוריות ואיכותיות במיוחד. חפשו את המדבקה של גטר על האריזה כדי לוודא מקוריות.

בן טן- BEN TEN

לאחר הצלחת הסדרה בן טן בעשור הקודם, היא חוזרת כעת בפרקים חדשים בהם בן טניסון, גיבור הסדרה, חוזר בוגר יותר להרפתקאות מדליקות במיוחד. כזכור בן מוצא במקום נחיתתו של מטאוריט שעון יד בשם האומניטריקס המאפשר לו לשנות את צורתו לאחד מתוך עשרה חייזרים.

גטר קונסיומר היא המשווקת הבלעדית של דמויות וערכות המשחק של בן טן. מדובר על ליין מוצרים רחב ביותר שימשיך לגדול ולהתחדש בכל תקופה.

בובות פלאש (PLUSH) של גיבורי מארוול

בהמשך לטרנד הגיבורים שמדבר אל כל הגילאים, גטר מביאה בובות פלאש רכות של ספיידרמן, איירון מן וקפטן אמריקה האהובים. הבובות מגיעות בכמה גדלים שונים בהם גם גודל קטן ומיוחד עם מתלה אשר ניתן לתלות על תיקים, מפתחות וכו'. הבובות מתאימות לילדים בגיל הרך הרוצים כבר לשחק בגיבורי על וגם לילדים גדולים יותר.

רמקול קריוקי דיסני עם מיקרופון של INNOVA

רמקול קריוקי בעוצמה של 1000 וואט עם מיקרופון ובעל סאונד בעוצמה איכותית ביותר. לרמקול כניסת USB וכניסה לכרטיס SD. הודות לכניסת AUX ניתן גם לנגן בו באמצעות סמארטפון, טאבלט, מחשב, מכשיר MP3, טלוויזיות ומערכות סטריאו. התפעול קל ונוח ומתאים לילדים ומצורף שלט רחוק. לרמקול סוללה נטענת מובנית כך שניתן לקחת אותו גם לפעילויות מחוץ לבית, הוא קל משקל ובעל ידית אחיזה. בנוסף לסוללה המובנית קיים תא לסוללת גיבוי.

הרמקול הצבעוני מגיע עם המיתוגים המוצלחים והמובילים של דיסני- פרוזן, מכוניות ואלנה מאוולור.

Engino אנג'ינו

משחקים לממציאים

אנג'ינו הוא משחק הרכבה איכותי ביותר הכולל דגמים רבים בגדלים שונים ובמורכבויות שונות. קיימים מגוון מארזים כאשר מכל מארז ניתן להרכיב מספר דגמים שונים, החל מ-4 דגמים ועד ל-120 דגמים שונים. חלק מהמארזים כוללים גם מנוע חשמלי, פאנל סולארי, שלט רחוק ועוד. בין הדגמים להרכבה- מכוניות, מטוסים, מסוקים, רובוטים ועוד וגם מבנים אדריכליים כמו מגדל אייפל וגשר סידני.

המשחקים מיועדים לילדים וילדות מגיל 6 ומעלה ומעודדים יצירתיות ודמיון ומפתחים מוטוריקה עדינה ומיומנויות טכניות. באמצעות המשחק וההרכבה הילדים נחשפים ליסודות ההנדסה ולעקרונות פיזיקאליים ובכך מעשירים את הידע שלהם. לכל מארז מצורפות הוראות ברורות ומפורטות להרכבת הדגמים. ניתן גם לעקוב אחר הוראות ההרכבה דרך אפליקציה ייעודית ולראות כל שלב ושלב גם בתלת מימד.

ניתן לעקוב אחרי אנג'ינו גם בפייסבוק- https://www.facebook.com/Engino.israel/

כל אלה מתווספים למותגים המובילים של גטר קונסיומר המתחדשים בכל עת אשר יוצגו בתערוכה:

• צבי הנינג'ה- דמויות ואביזרים
• ריהוט לילדים- מיטות מעבר, ספונות, שולחנות וכסאות ועוד
• מוצרי האכלה וגמילה לתינוקות
• פלייגרו- המותג המוביל של משחקי התפתחות לתינוקות
• בובות הנסיכות של דיסני- כולל פרוזן, מואנה ואלנה
• פלאש הארט- בובות לתפירה
• ועוד!!!