ג׳ו לונדון ביד חרוצים 14 תל אביב

כתבתה של קרן שלי

צלמת:לאלי לאה נחמה

לונדון, ניו אורלינס, רודוס וטוסקנה יככבו בסניפי ג'ו ברחבי הארץ. רשת הקפה המובילה יצאה במהלך אסטרטגי מקיף המשנה את פני הרשת וחווית הלקוח.

ג'ו, רשת בתי הקפה הגדולה בישראל, יוצאת למהלך של מיתוג מחדש במטרה לרענן את המותג ולייצר בידול מובהק מול רשתות מתחרות. הקונספט שעומד מאחורי המיתוג החדש נשען על המסר "A Beautiful Place To Get Lost" ומורכב מארבעה יעדי נופש בעולם שאליהם היינו רוצים לברוח באמצעות סניפי ג'ו: טוסקנה, רודוס, ניו אורלינס ולונדון.

במסגרת המהלך, בו הושקעו למעלה מ-5 מיליון שקלים, עוצבו עבור הרשת נראות הסניפים, לוגו חדש, תפריטים, מדי עובדים, מדבקות קיר, קו גרפי ואביזרים נלווים דוגמת כוסות ושקיות take away, פלייסמנטים ועוד. כל סניפי הרשת יעוצבו ברוח אחד מהיעדים האקזוטיים. בנוסף, לראשונה מאז הוקמה הרשת לפני 17 שנים, יקוצר שמה מ"קפה ג'ו" ל"ג'ו"


התארחנו אחר כבוד בסניף ג׳ו לונדון ברחוב יד חרוצים 14 בתל אביב. יש לציין שהסניף עבר מתיחת פנים העיצוב הפנימי הוא בסטייל מסעדה אנגלית טיפוסית .
יש לציין שינון יחסי הציבור של המסעדה קיבל את פנינו בחמימות בשולחנות ערוכים ומיד דאג לנו לשתיה חמה או קרה. והחליט לפנק אותנו בארוחת שף של 6 מנות מדהימות ומומלצות שמסמלות את הקונספט החדש של הרשת.
כדורי גבינה – טוסקנה – כדורי ריזוטו פריכים ברוטב מרינרה
מאפה חצילים – רודוס – מוסקה –מאפה חצילים וגבינות ברוטב עגבניות , גבינה בולגרית, שמן זית, צזיקי, זעתר וזיתים.
כריך פתוח – ניו אורלינס – לואיזיאנה סופרדום- ירקות מוקפצים מוקרמים ברוטב גבינות על לחמנית בריוש עם איולי צ'ילי, בזיליקום ורוטב טבסקו. מוגש פתוח עם חלת בצל
קדאיף – לונדון –גבינת עזים בעטיפת שערות קדאיף פריכות עם רוטב עגבניות שרי חריף מתוק
דג סול – פילה סול ברוטב לימון וגוג' ברי על מצע סלט פריקי חם ושקדים קלויים
המנה הראשונה שהגיע לשולחן פלטה חמה עם רוטב עגבניות סמיך שעליה מונחים בחינניות ארבעה כדורי ריזוטו וגבינה בנוסח טוסקנה. טעמים שמתמזגים יחדיו בצורה מדהימה שקשה לזהות מה אוכלים מרוב שטעים ונמס בפה.
המנה השניה היתה שערות קדאיף בנוסח לונדון ממולא בגבינות ורוטב אכן מנה טעימה וערבה לחך.
המנה השלישית מנת מוסקה חציל וגבינות ברוטב מאוד טעים והגבינה הנמסה עם הרוטב שילוב מנצח.
מנה רביעית חצאי לחמניות בתנור מעליהן גבינה ירקות ואנטי פאסטי גם מנה נחמדה שרעבים ומשביעה.


מנה חמישית מנת דג סול צרוב במחבת מונח מעל חיטה וחמוציות באמת תבשיל יוצא מהכלל
גם בטעמו המשובח וגם במראהו.
ומנה שישית היא הדיזרט כמובן משקה שוקו חם עם קצפת עם בשורה טעם השוקו מיוחד היות ויש בו הפתעה שלא ניתן לגלות מה היא?  צריך לטעום כדי להבין.
שישה מנות טעימות כמו שישה ימים של שיכרון חושים.

20141221-095810.jpg