דודי יפרח ״ביוטיקו״ מרכז היופי והאופנה עפולה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

כבלוגרית ועיתונאית זכיתי להתארח ולהתפנק בממלכת ״ביוטיקו״ מרכז היופי והאופנה בעפולה, אימפריית על של מעצב השיער המוביל בתחום, דודי יפרח שבנה מרכז יופי ועיצוב, מרכז ביוטיקו בעפולה. קומפלקס שמאגד בתוכו בית לכל טיפולי היופי לבוא להתפנק ולצאת מושלמת.

כל סוגי טיפולי היופי והלייף סטייל בבית אחד ״ביטיקו״ מרכז היופי והאופנה לעיצוב שיער, צבע, החלקה, טיפולים כימיים, אומברה, גוונים, פן, תוספות שיער בשיטת טייפ איט המובילות בתחום, הסרת שיער, תספורות, תסרוקות כלה וערב, עיצוב ומילוי גבות קבוע בשיטת מיקרו בלנדינג, מניקור בניה וטיפוח ציפורניים, פדיקור, איפור כלות וערב וכל שתבקשי לו יהי.

מרכז “ביוטיקו” מרכז היופי והאופנה עפולה, היא חלק מרשת מספרות העובדת בקונספט משפחתי השייכות למעצב השיער דודי יפרח ואשתו אתי יפרח מספרה אחת שוכנת במגדל העמק אותה מנהלת אתי יפרח אישתו ומרכז ביוטיקו עפולה מנהל דודי יפרח בעצמו. בצוות המספרה עובדים גם ביתו לינוי, בנו בן  וגם בני משפחה אחרים שגויסו השתלמו והשתלבו בתחום. כדי לשמור על רמת מקצועיות והתמחות בטרנדים העכשויים והשיטות החדשניות דודי בן ולינוי נוסעים לתערוכות והשתלמויות בחו”ל כדי להשאר אפ טו דייט בתחום.

״ביוטיקו״ מרכז היופי והאופנה שפתח דודי יפרח משמש כבית שמעניק ללקוחותיו שרות במירב המכשור ומקצועיות ללא תחרות באווירה חמה ומפנקת.בעתיד מתכנן יפרח להעביר סדנאות הכשרה והרצאות בגלריה היוקרתית וללמד מעצבי שיער וותיקים וחדשים את רזי המקצוע ואת הסודות להצלחה ושגשוג בתחום השיער.

אני אישית קיבלתי טיפול של צבע לשיער יש לציין שיצאתי עם בלונד זוהר, יפה ואלגנטי, פן חלק ומדהים שהאריך את שיערי בעוד 10 סנטימטר. איפרו אותי איפור ערב מעושן מדהים וכמובן מניקור לציפורניים ויצאתי יפה ומושלמת היה חסר רק הזמנה לנשף. אני ממליצה על מרכז היופי והאופנה ביוטיקו בחום.

דודי יפרח  נבחר כשגריר בין לאומי של חברת וולה פרופשיונל’ס הבינלאומית וזכה בתחרות היוקרתית של מעצבי העל טוני וגיא והוכרז כזוכה מול 30,000 אורחים בערב גאלה נוצץ בשבוע האופנה בלונדון וקיבל פרסום של עיצובים שנעשו על ידיו במגזין.

מתחם ״ביוטיקו״ מרכז היופי והאופנה
טל-04-6040199
רחוב החשמל 1
עפולה

תיוג באינסטגרם:

@ettyifrah

@dudi.ifrah

@benhairdesinger1