דורון אשכנזי ומיכל מוטיל מתחתנים…

כתבתה של קרן שלי

דורון אשכנזי – חייטות אורבאנית' ו'מיכל מוטיל – שמלות כלה וערב בתפירה אישית, יוצאים במבצע משותף ואטרקטיבי – חליפת חתן ושמלת כלה ב- 7,500 ₪ במקום 9,700 ₪,
בשואורום המשותף ברח' הגדוד העברי 5, ת"א

עונת החתונות בעיצומה ואם אפשר לרכז את הקניות במקום אחד ולמנוע הטלטלויות מחנות לחנות הרי שכעת בסטודיו דרום של דורון אשכנזי ומיכל מוטיל, ניתן למצוא גם חליפה לחתן וגם שמלה לכלה במקום אחד. ולא רק שניתן למצוא שלל גזרות ועיצובים כעת השניים גם יוצאים במבצע משותף:

חליפת החתן מבית דורון אשכנזי – חייטות אורבאנית, הכוללת מכנס, ג'קט, חולצה, עניבה וחגורה, ב – 2,500 ₪ במקום 3,200 ₪*
שמלת הכלה מבית מיכל מוטיל, בתפירה אישית מהקולקציה החדשה, ב- 5,000 ₪ במקום 6,500 ₪.

"המטרה שלי היא לתפור עבורכן שמלות כלה מחמיאות, נוחות ומדויקות בתפירה אישית ולהציע אותן במחיר שפוי שכולן יכולות לעמוד בו" אומרת מיכל מוטיל. "שמלת כלה טובה מתחילה ברעיון טוב. אם יש לך בראש שמלת כלה שתמיד חלמת עליה אני אשמח לתפור לך אותה בהתאמה למבנה גופך וליופייך. בעזרת המומחיות שלי בתפירה אישית, שמלת הכלה שלך תהיה ה'וואו' הגדול של ערב החתונה!".

קולקציית חליפות החתן של דורון אשכנזי מציגה מנעד רחב של חליפות לחתן במגוון סגנונות: מצד אחד מכופתר ומצד שני משוחרר, למציאת האופי והנוכחות המתאימים ביותר לחתן ולאירוע. הקולקציה החדשה מחברת באופן מושלם בין עולם החייטות המסורתי לבין השראה מאומני הפופ ארט. לצד אפורים קרים וחמים, שחור פחם וכחול NAVY, מפתיעים מעת לעת צבעים עזים וטקסטורות ססגוניות.

דורון אשכנזי מעצב ויוצר מוביל המשפיע על האופנה הישראלית כבר שני עשורים. העיצוב האיטלקי המוקפד, ערכי הלבוש של התרבות הים תיכונית, והרחוב התל אביבי, נפגשים אצל דורון ויוצרים שפה חדשה: חייטות אורבנית. חייטות של בדים איכותיים, תפירה מדויקת, גזרות קלאסיות ומומחיות רבת שנים, ואורבניות שמערבבת ישן וחדש, מלוכלך ונקי, צבעוני ואפרורי, נוצץ ועמום, תרבותי ושכונתי.
שכבה על שכבה, צבע על צבע, הכול מתערבב יחד, ומגיע לשולחן העבודה, נחתך ונתפר בקפידה ובתשומת לב. המראה, מתרחק מטרנדים חולפים, כדי להישאר נכון ורלוונטי תמיד והפריט שמיוצר בסדרות קטנות שומר על ערכו ונשאר מיוחד ונדיר.

*ההנחה בקניית שמלה + חליפה בתוקף עד 31.12.14

20141030-121953.jpg