דורי צ׳נגרי משיקה את קולקציית התכשיטים לקיץ 2019

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

קולקציית הקיץ של דורי צ'נגרי לאביב קיץ 2019 – קולקציה חדשנית, עליזה, צבעונית עם אמירה, אכן תכשיטים יוצאי דופן עם השראות מפתיעות!

קולקציית הקיץ החדשה של דורי צ'נגרי מניחה בצד את תחזיות האופנה הגלובליות הבינלואמיות ומביאה חדשנות חתרנית ואינדיבידואליסטית משל עצמה, השואבת השראה מהנוף האורבני התל אביבי שסובב אותה, השמש, הים והתרבות המקומית שאין שנייה לה בעולם כולו.

כל אלו מתחברים לקולקצייה יוקרתית מלאת צבע ואמירה אישית, המאפשרת לצ'נגרי להמציא את עצמה מחדש וליצור תכשיטים בעלי טאץ' נדיר, מסעיר ואלגנטי.

קולקציית NORA מבוססת על משחק של צבעים דרמטיים בין צורות גיאומטריות נפוצות בשחור לבן, המזכירים במראם מרצפות שיש אירופאיות מפוארות. חלוקת הצבעים היא אסימטרית ולכן יוצרת מראה שלא ניתן להתעלם ממנו, המשקף סטייל בועט ובולט.

קולקציית KIRA כחלק מהחיפוש אחר שורשים אומנותיים אתניים, משלבת צ'נגרי כפתורי בד בצבעוניות משתנה,

ארוגים במחט בעבודה יד. הצבעוניות העזה בגווני אדום, ירוק, צהוב ושחור מביאים איתם אווירה עממית ונשית.

קולקציית BROOKE משלבת בתוכה את התעוזה הנשית הישראלית עם לוק כחול-טורקיז הקורץ לצבע הג'ינס הרב-גילאי. מדובר בקולקציה קלילה, המתאימה לכל שעות היום ולמגוון רחב של סגנונות: קז'ואל, אלגנט, מפואר ועוד.

קולקציית AYANNA – שואבת את השראתה מעולם הספארי החייתי והחופשי ומשלבת צבע חול ומנומר עם אלמנטים מעור. השילוב עם אבני קריסטל מנצנצות בצבעי טורקיז, ירוק וזהב, משלימים את הקולקציה והופכים אותה ליצירת אומנות תוססת.

 

קולקציית ROMY&TAYLOR מדובר למעשה בשילוב בין שתי קולקציות יוקרתיות העשויות מקומפוזיציות מקוריות ומחמיאות.

 

הקולקציה משדרת הרמוניה וקלילות, מה שהופך אותה למושלמת לערבי הקיץ וזאת תוך שימוש בצורות עגלגלות וזורמות וחומרים מנוגדים כמו צדפים ואבני סברובסקי.