דלתות דרור והמותג-Redwood השקת חנות בסגולה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יל״צ

השבוע הוזמנו להשקת חנות קונספט מרהיבה ראשונה משותפת למותגים
דלתות דרור וארונות הזזה Redwood נפתחה בסגולה.
החנות מציעה תחת קורת גג אחת, שרות לקוחות מקצועי ביותר המתמחה בשני עולמות העיצוב (ארונות הזזה ודלתות).

רשתות "דלתות דרור" וארונות הזזה "Redwood" משיקות חנות קונספט ראשונה משותפת במתחם M Center בסגולה שבפתח תקווה, שתעניק ללקוחותיה סטנדרט גבוה של שרות ומוצר הן בעולמות דלתות הפנים והן מעולמות ארונות ההזזה לצד מחירים אטרקטיביים, המדלגים מעל לפערי התיווך.

חנות הקונספט החדשה ממוקמת ברח' בן ציון גאליס 18 במתחם לעיצוב הבית – M Center בסגולה שבפתח תקווה. המתחם, שמציע את כל דרישות העיצוב לבית במחירים נוחים שפונים ישירות ללקוח הקצה, משיק כעת חנות קונספט חדשה מרהיבה המשלבת בין דלתות דרור וארונות הזזה רדווד לקהל הישראלי, שיכול להתרשם מכל החידושים בתחום ולרוכשן תחת קורת גג אחת.

החנות החדשה מציעה מגוון דגמים ותצוגה של דלתות פנים עם פתרונות נגד מים, צבעים מיוחדים, טריקה שקטה, פתרונות לדלתות הזזה ועוד, לצד מגוון רחב ותצוגה של ארונות הזזה לחללי הבית והמשרד עם אפשרות לתאורת לד, פטנט של בסיס אלומיניום המונע רטיבות, זכוכיות מעוצבות ועוד. החנות בסגולה הנה חנות ראשונה משותפת ובעתיד מתכננים הבעלים על פתיחה של סניפי קונספט משותפים נוספים, כאשר הסניף השני יהיה בבילו סנטר שברחובות.

חברת רדווד ארונות הזהה הוקמה בשנת 2013 על ידי אלי דנינו, והינה חלק מרשת הכוללת סניפים מרכזיים ונקודות מכירה ביניהם בחנות המפעל באיזור ראש העין, חיפה (צ'ק פוסט), ראשון לציון (סחרוב), פתח תקווה (סגולה), חולון, קרית ביאליק, באר שבע,. המותג מתמחה בארונות הזזה איכותיים שמותאמים גם לחללים קטנים ומוצעים במחירים אטרקטיביים, החוסכים לקונה את פערי התיווך ועלויות הייבוא.כל זאת לצד פרזול אירופאי עם 10 שנות אחריות, פטנט בלעדי למניעת רטיבות בשימוש בסיס אלומיניום (עד 15 ס"מ מהרצפה), אפשרות לתאורת לד מתקדמת הנדלקת עם פתיחת הדלת, מתג שבת למגזר הדתי ושילובי מלמין, מראות וזכוכיות מעוצבות.
השם רדווד ניתן בהשראת הטבע הפראי של הפארקים הלאומיים "רדווד" (Redwood National Parks), השוכנים בקצה הצפון-מערבי של אזור החוף בקליפורניה שבארצות הברית. מתוך התבוננות בצמרות עצי הסקוייה האדירים הנחשבים לגבוהים ביותר בכדור הארץ, הנישאים לגובה של כ-100 מטר ואשר גזעם האדום הקנה להם את שמם הנפוץ "עץ אדום", נבטה המחשבה להקים את חברת Redwood, חברה המייצרת ומתמחה בארונות הזזה איכותיים העשויים מעץ בעבודת יד.

אלי דנינו, בעלי Redwood (רדווד), מספר: "חנות הקונספט החדשה מציעה לקהל שוחרי העיצוב והאדריכלות של M Center ליהנות מסטנדרט חדש של איכות בבית. החנות משלבת בין פתרונות מלאים לדרישות האחסון בתוך הבית, מביאה את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום ארונות ההזזה ומשלימה באותה נשימה גם את בחירת דלתות הפנים. אנו רואים בשיתוף הפעולה הזדמנות להרחיב את המענה שאנו נותנים ללקוחותינו תוך מתן דגש למחיר האטרקטיבי אשר מוצע לצרכן הישראלי".

כבר יותר מ-15 שנה שרשת דלתות דרור מתמחה בשיווק ועיצוב דלתות פנים איכותיות. מתוך אמונה שדלתות פנים הן חלק בלתי נפרד מהתפיסה העיצובית של כל חלל, ביתי או משרדי. את דלתות הפנים אפשר לראות כמעט מכל פינה בבית – לכן הן מוצר איכות שמתפקד גם כאלמנט עיצובי מרכזי. לרשות לקוחות הרשת עומד צוות מסור ומוכשר באולמות התצוגה, יועצי מכירות המלווים את הלקוח ומתאימים את הדלתות הנכונות ביותר עבורו, מבחינה עיצובית, פרקטית ותקציבית כל זאת לצד היחס האישי, החם והמסור המאפיין אותם שנים רבות.
המוצרים של “דלתות דרור” כוללים קולקציות שונות ומרובות הן של דלתות למינטו פורמייקה אשר מגיעים אלינו מהמפעלים הגדולים והמובילים באיטליה, והן של דלתות צבע בייצור עצמי במגוון רחב של עיצובים וסגנונות. את המבחר הרב ניתן לראות בכל אחד מאולמות התצוגה שלנו הפרוסים ברחבי הארץ.

רשת דלתות דרור הוותיקה אליה הצטרפו בשנת 2014 שותפים חדשים, שחר ושני חדד, כוללת 6 סניפים נתניה, רעננה, סגולה בראשון לציון, ירושלים, צומת בילו ומפעל ייצור בראש העין. הרשת, שפועלת מזה 15 שנה, הביאה לבית הישראלי את התפיסה העיצובית של דלתות הפנים, הנחשבות לחלק בלתי נפרד מתפיסת החלל. הדגמים המודרניים המגיעים ישירות מאיטליה משתבחים בחומרי גלם ובקרת איכות אירופאית וכוללים מגוון רחב של מוצרים: דלתות פורמיקה, דלתות למינטו, דלתות צבע אפוקסי במגוון מניפות ופרזול מתקדם. השירות הייחודי של החברה כולל מתקינים שעובדים ישירות עבור מפעל דלתות דרור וכל הדגמים מגיעים באחריות מלאה של המפעל. זאת במחירים אטרקטיביים ותחרותיים שכן דלתות דרור הינה יבואנית ומשווקת עצמאית.

שחר חדד, זכיין ברשת דלתות דרור, מוסר: "חנות הקונספט החדשה במתחם M Center בסגולה משקפת דיאלוג חדש עם הקהל הישראלי. אנו משלבים כאן בין המגוון העשיר של דלתות פנים מעוצבות, המכניסות הביתה את תחושת החמימות האירופאית, האקוסטיקה השקטה ויתרונות האיכות של הנגרות האיטלקית המודרנית, לצד כל פתרונות האחסון ומענה מלא של ארונות ההזזה. הלקוח יוכל לקבל את המילה האחרונה בתחום, כאשר השילוב בין שני המפעלים מאפשר לענות על צורכי הלקוח בצורה יעילה , מושלמת ואטרקטיבית".

חנות קונספט ראשונה משותפת למותגים
דלתות דרור וארונות הזזה Redwood בפתח תקווה (סגולה)
ברח' בן ציון גאליס 18 במתחם M Center
טלפון 03-9667737