דניאל תיקים משיקה את המותג פרנצ’סקה ביגוטי

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

היה לי הכבוד להיות נוכחת בהשקת מותג התיקים האיטלקי והיוקרתי ״פרנצ’סקה ביגוטי״ Francesca Bigutti שזה עתה הגיע  ל-"דניאל בגס בוטיק". תיקים בשלל גוונים ועיצובים עכשוויים אלגנט, ספורטיבי וקג׳ואל שמתאים לכל אירוע ולכל תרחיש. כך שכל אחת יכולה למצוא את הסטייל והאהבות שלה…

כן אני כבר בחרתי את התיק המעוצב שלי ורק עם דניאל תיקים – אופנה אמיתית שמדברת עם כל אחת בשפה שלה!!!

"דניאל בגס בוטיק" היא חנות מיוחדת בנוף התל אביבי. החנות שוכנת בדיזנגוף סנטר, בלב הפועם של תל אביב. חנות תיקים וארנקים, המתמחה גם בתיקים המיועדים לנסיעות כמו מזוודות, תיקי גב, תיקי נסיעה, תיקים למסמכים, פאוצ'ים ועוד. חנות עם נשמה.

30 שנה של ניסיון וידע הם הקלף המנצח ומקור הכוח שלהם בעולם המסחר התחרותי. השנים הרבות בתחום וצבירת הניסיון והידע, הביאו אותם לרמת מיומנות מקצועית גבוהה ותמהיל איכותי ויוקרתי של תיקים וארנקים.

בימים אלה מייבאת החנות את המותג האיטלקי היוקרתי "פרנצסקה ביגוטי" Francesca Bigutti. מותג מהמובילים והאיכותיים באיטליה עם קולקציות מגוונות של תיקים וארנקים מעור ודמויי עור, תוך הקפדה על רמת גימור גבוהה ועל איכות העורות.

המותג "פרנצסקה ביגוטי", מציג קולקציה אופנתית ועדכנית המבוססת על שילובים של עורות, עורות סוואז', עורות נפה, עורות ברידג', ועורות אקזוטיים מיוחדים בצבעים מיוחדים. תיקי קלאצ', תיקים עם רצועות כתף, תיקים ללבישה בצורה אלכסונית, תיקי גב ועוד, עשויים מעור, וגם מדמויי עור איכותיים. בנוסף מגוון רחב ביותר של הארנקים בכל גודל וצבע.

ב"דניאל בגס בוטיק" תמצאו את הפתרון המושלם לכל צורך תפור לפי מידותיכם כמו חליפת הוט קוטור תפורה ביד חייט אומן, מתובל ביחס אישי ומקצועי. מגוון המוצרים פונה לנשים ולגברים, לצעירים ולבוגרים כאחד ולא פחות חשוב – במחירים שווים לכל נפש. מדיניות ההחזרה של החנות גם היא חריגה, כמו שיקיר, הבעלים של המקום מצהיר, אין הגבלת זמן מבחינת החזרת מוצר או החלפתו. כמובן במסגרת הטעם הטוב, תוכלו להחליף את התיק או לקבל את כספכם בחזרה.

טווחי מחירים:

תיקים בין 99-599 ₪, ארנקים בין 100-550 ₪, מזוודות בין 199-2000 ₪, תיקי נסיעה בין 790-249 ₪

פרנצסקה ביגוטי: תיקים עור 350-800 ₪, דמוי עור 200-350 ₪, ארנקים דמוי עור 150 ₪  ומעלה, ארנקי עור 200-450 ₪.

דניאל בגס בוטיק, דיזנגוף סנטר קומה 1- בנין A תל אביב

פייסבוקhttp://m.facebook.com/danielbags2003  אינסטגרםDaniel.dizingof