ד׳ר לורה רשת קליניקות לטיפולים קוסמטיים בבית אחד

כתבתה שלקרן שלי

קרדיט צילום יח”צ

ד׳ר לורה רשת קליניקות לטיפולים קוסמטיים בבית אחד. השקת בשורות עולמיות בתחום פיסול פנים על מנת לקבל מראה צעיר, מדוייק ותואם למקור ממש כמו שנראינו לפני מספר שנים. השקת חומר ממצק לפנים ללא התערבות פולשנית. ע״י החדרת חומצה האילרונית וחומרים פעילים לפנים לקבלת תוצאות מעולות, מהירות ו

רשת הקליניקות של ד"ר לורה הבית שלך לטיפולים קוסמטיים

כשעוברים טיפול קוסמטי, לא משנה מאיזה סוג, חשוב לבצע אותו אצל מומחה אמיתי בתחום. כך יספרו לכם מאות המטופלים של ד"ר לורה מוצ'ניק, המעניקה כיום מגוון טיפולים קוסמטיים ברשת הקליניקות המקצועית והיוקרתית שלה ומהווה דמות מבוקשת בכנסים מקצועיים בארץ ובחו"ל.

לד"ר מוצ'ניק ניסיון רב ועשיר של 15 שנים בתחום האסתטיקה והביוטי והיא מטפלת בשיטות מיוחדות אותן פיתחה בעצמה לאחר שצברה ידע מקצועי בלימודיה ובהשתלמויות ברחבי העולם. מוצ'ניקמגיעה ממשפחה של רופאים והיא עצמה בוגרת לימודי רפואה בהצטיינות יתרה באוניברסיטת טשקנט. עם עלייתה לארץ בגיל 25, הקדישה את עצמה ללימודי רפואת משפחה ורפואה אסתטית, בטכניון, אוניברסיטת תל אביב ובית החולים רמב"ם בחיפה.

כל הטיפולים הקוסמטיים בקליניקות של ד"ר מוצ'ניק מתבצעים תוך הקפדה על מקצועיות ללא פשרות ויחס אישי המלווה את המטופלת עוד לפני תחילת התהליך, במהלכו וגם לאחריו.

בין הטיפולים המתבצעים בקליניקה ניתן למצוא טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, המסת שומן ללא התערבות כירורגית, פילינג בשלוש שיטות שונות, מתיחת פנים עם חוטים נספגים וללא ניתוח והזרקות חומצה היאלורונית, המשמשת להצערת העור, "ניתוח פלסטי" ללא ניתוח וטשטוש והעלמת קמטים.

בנוסף לטיפולים המקצועיים מייצרת ד"ר לורה קרם לחות ייחודי לעור הפנים, המכיל חומצה היאלורונית מרוכזת וחומרים פעילים נוספים המסייעים למיצוק עור הפנים והפיכתו לחיוני, זוהר, רך ונעים למגע.

את הטיפולים מבצעת ד"ר לורה באחת מ 3 הקליניקות המעוצבות שלה, בתל אביב, קריית מוצקין ובאר שבע, אליהן גם מגיעות מיטב הסלבס הישראליות אשר מכירות את העבודה המקצועית של הד"ר ומעוניינות במראה הטוב ביותר שהן יכולות לקבל, באמצעים החדישים ביותר ובידיים המקצועיות ביותר.