ד״ר דבור משיק קרמים לריענון עור הפנים

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

רגע לפני שמיליוני ישראלים יוצאים לחופשה ועונת הנסיעות תפתח באופן רשמי ד"ר דבור, מומחה לפרמקולוגיה ובעלים של מותג הדרמקוסמטיקה הטבעי ד"ר דבור ממליץ לנו על אלו מוצרי טיפוח באמת חשוב לקחת במזוודה.


בין אם אתה נוסע לבקר בני המשפחה, או לנופש בסוף שבוע, או לשוטט ברחבי העולם, אין ספק כי דרושה הכנה לקראת הנסיעה על מנת שנמשיך להראות טוב גם במהלך הנסיעה ונחזור הביתה בריאים ורעננים. ד"ר דבור מדגיש כי גם במהלך טיול אין סיבה לפגוע בשגרת הטיפוח היומית שלנו – מספר עצות יופי שימושיות ביותר לקראת החופשה הבאה שלך: .
1. לחות: מומלץ למרוח קרם לילה מזין ועשיר בלחות בלילה לפני שאת עולה לטיסה. זה יעזור להגדיל את הלחות בעור לפני שאת חושפת אותו להשפעות של התייבשות ושל לחץ משתנה כמו שיש במטוס .
2. להמעיט באיפור: השתדלי להמעיט בשכבות האיפור ולהסתפק כמה שניתן במים ארומטיים מאזנים ובקרם לחות.
3. ריענון העור עם מים ארומטיים: כדי לרענן את האיפור תוך כדי טיסה/ נסיעה, להרגיש רעננים ולתת לחות מידית לעור מומלץ להשתמש במים ארומטיים ולהוסיף טיפה של קרם לחות לפי הצורך.
4. עור שמנוני: כדי למנוע מהעור השמנוני לצאת משליטה תוך כדי נסיעה, מומלץ להצטייד במי קמומיל או לבנדר לאיזון העור ולהשתמש בתרחיץ מקומי לפצעים אשר עלולים לצוץ.
5. טיפול שפתיים: מומלץ להשתמש בחמאה לשפתיים אשר שומרת על שפתייך ומקנה להם לחות לאורך זמן ומטפלת במפגעי הנסיעה, שינויי הלחות ומזג האוור.
6. עיניים נפוחות: כדי להקטין את הנפיחות מתחת לעיניים לאחר נסיעה ארוכה, מומלץ לשים קרם ממריץ ייחודי לשקיות ולעיגולים שחורים מתחת לעיניים במיוחד לאחר נסיעה ארוכה, זה מקנה גם הרגשה של נינוחות ופרש.
7. שמור על פניך ממגע ידיך: כדי למזער את השינויים בעור הפנים בזמן החופשה, מומלץ להימנע מלגעת בעור שלך בזמן הנסיעה. אנחנו עלולים לאוסף במו ידינו חיידקים לא ידועים שיכולים לגרום לבעיות עור ולשינויים בעור הפנים. לכן מומלץ תמיד לשטוף את הידיים ולהשתמש במי פנים מאזנים ועדיף מי פנים ארומטיים. ההמלצה של ד"ר דבור להשתמש בסבון מוצק בנסיעה ולאחריו להתיז מי פנים ארומטיים.


8. קח את מוצר הניקוי שלך אתך: אם את יכולה לקחת רק פריט ניקוי אחד אתך, מומלץ לקחת את הסבון הצמחי המוצק שלך לניקוי עור הפנים והגוף.
9. קבל את היופי שלך במנוחה: אם את מתכוונת לנמנם בזמן הטיסה הארוכה, ההמלצה של ד"ר דבור היא למרוח קרם עיניים לפני הנחת מגן העיניים כך שניהם יעזרו לך להיראות רעננה יותר ויותר רגועה לאחר שתתעוררי.
10. קרם הידיים: לעולם אל תעזבי את הבית בלי שפופרת של קרם ידיים צמחי בתיק הנסיעות שלך, ותשתמשי בו בנדיבות במהלך הנסיעה. זה לא רק לשמור על הידיים שלך מפני התייבשות, אלא גם מגן על ידיך ממגע עם חפצים שונים במקומות ציבוריים ולאחר שטיפה עם דטרגנטים מזיקים.
בנוסף , ההמלצה שלנו היא גם לכלול לכל מה שנאמר למעלה גם כן קרם הגנה מהשמש, קרם גוף במיוחד המתאים לאחר חשיפה לשמש וג'ל אלוורה.
מעבדות ד"ר דבור בע"מ (2010), משווקות בסין ובארץ ברשתות הפארמה בעקבות הצלחתם של כ-70 מוצרי אנטי אייג'ינג עם מרכיבים טבעיים ושוכנות בלב שמורת הטבע הר מירון. מציעים במקום לאורחים ליהנות ממרכז מבקרים מטופח, להתרשם ממעל 60 צמחי מרפא, להשתתף בסדנאות וסיורים שונים, ללמוד כיצד להכין מוצרים מהטבע ועוד.
ניתן לרכוש את מוצרי ד"ר דבור ניתן לרכוש בבתי מרקחת פרטיים בכל רחבי הארץ לברור הסניף הקרוב לביתך בטל' 04-9803711 או ישירות באתר האינטרנט: www.drdabour.com