הבוסתן של זיאד

כתבתה של קרן שלי

בלב חורש קסום לצד מטעי זיתים שוכן הבוסתן של זיאד. מסעדה מוקפת עצי פרי, ריח של פריחות. גן עדן אמיתי שצמוד לפארק אפק בראש העין, מצד אחד ולקונספט מסחרי לוגיסטי שמושך אליו קהל יעד של קונים פוטנציאלים שבאים להנות מקניות לצד אוכל משובח. חוויה קולינרית וגסטרונומית לכל הדעות.
המסעדה המדהימה שייכת למשפחת צרצור מכפר קאסם, שהקימה את הקונספט כדי לשמש דוגמא לדו קיום של שני עמים שיכולים לבלות להנות ולאכול זה לצד זה בשלווה ובכיף.

20141231-001933.jpg
המסעדה משתרעת על פני דונם וחצי וכוללת אולם סגור שבתוכו יש חדר vip שמשמש חדר למסיבות פרטיות וימי הולדת שמכיל 30 איש בישיבה. אליו מצטרף החלק השני של האולם שמכיל יחד כמאה איש בישיבה. ובנוסף ישנו הגן המקסים שבו עצי לימון, תפוז וקלמנטינות. מקורה שמשמש לכל סוגי הארועים ימי הולדת בר ובת מצווה ואף חתונות עד 300 איש בישיבה. המקום מצוייד בתנורי חורף כך שהמקום חמים ונעים.


בהגיענו למקום קיבל את פנינו חמדאלה בעל המסעדה יחד עם רזי שהוא מנהל קשרי לקוחות ומיד הציעה לנו שולחן. כהרף עין החלו להגיע סלטי הבית המדהימים סלט חומוס סמיך חמצמץ עם פרוזיליה ושמן זית. האמת שחומוס כל כך משובח וטעים. לא טעמתי מזמן, גם לא בחומוסיות משובחות מומלץ, חציל קלוי על האש עם טחינה סמיכה ומדהימה סלט טאבולה עם רימון, סלט כרוב אדום, חמוצי הבית וסלט ירקות קצוץ מתובל בשמן זית ולימון חגיגה אמיתית.


למנה העקרית הזמנו שפודי פרגיות עסיסיים וצ׳יפס משגע וקראנצ׳י ואורז מג׳דרה טעים ורך. והדובדבן שבקצפת הדיזרט כמובן, מאפה כנאפה מדהים תה עם נענע חובה אחרי ארוחה דשנה וקרם בואריה וסירופ שוקולד באמת חתם את הארוחה בנשיקה.


התפריט העשיר של מסעדת אבו זיאד כוללת ארוחות בוקר טעימות, ארוחות עסקיות במחירים ששוים לכל כיס וארוחות על הקארט חשוב לציין שבמחיר המנה העקרית מקבלים 12 סוגי סלטים. חובה לבוא לאכול ולהתרשם גם מיופי המקום והאוכל המשובח.

20141231-001933.jpg

צלמה שלווה גוגנהים

הבוסתן של זיאד פארק לב הארץ

פתוח א-שבת עד אחרון הלקוחות

טלפון :050861130