הנסיך הקטן צעצועים וטרנדים חדשים לחנוכה 2017

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום קרן שלי

כמידי שנה לקראת חג האורות דהיינו חנוכה, כולנו בציפיה וכמהים לחדש ולהתחדש עם הטרנדים והבשורות החדשות בתחום הצעצועים והתינוקות ורוצים את הטוב ביותר עבור ילדינו היקרים.

חברת ״הנסיך הקטן״ דואגת להציג כמידי שנה את הצעצועים והמשחקים הכי עכשוויים ומציגה שלל אפשרויות מגוונות  גם בשוק המשחקים בקולקציות התינוקות ואף לגיל הבוגר יותר יש טרנדים, יש הפתעות ויש חידושים.

הנה מה שיש לחברת הנסיך הקטן להציע לכם, ברמות מחירים שונות ומגוונות שאולי אתם עוד לא מכירים לחנוכה 2017

צעצועים אלקטרוניים של סמי הכבאי, דמות אהובה ונערצת המוכרת לילדים מתוכניות הטלויזיה. הסדרה כוללת מכוניות של כיבוי אש עם בובה בדמותו של סמי הכבאי כמו כן יש תחנה שלמה לכיבוי אש עם כל האביזרים הנילווים. יש מסר חשוב וערך חינוכי של למידה על הסכנה הטמונה באש וכיצד לשמור על כללי בטיחות.

מגדלור אלקטרוני – עם מחשב להפעיל אזעקה ואורות חירום, זרקור, מגלשה, פתח סודי לאחסון, דמותו של מייק ומגוון אביזרים נלווים. כמו כן, ניתן למצוא את היופיטר על שלט וטרקטורון על שלט בהם קיימת שליטה מלאה בכיוון הנסיעה (קדימה, אחורה, ימינה, שמאלה) וכוללים נסיעת טורבו עם אורות מהבהבים. מחיר כ- 290 ש"ח.

הסירה טיטאן – שטה במים ובעלת שליטה מלאה בכיוון השיוט. היא משפריצה מים בלחיצת כפתור ובאמצעות המשאבה הייחודית היא שואבת ממקור המים בה הסירה נמצאת, כגון: אמבט, בריכה, אגם וכו'. כמו כן, היא כוללת אורות מהבהבים ואת דמותו של סמי הכבאי כמובן! מחירה כ- 370 ש"ח.

חדש אופנוע הכי מהיר בעולם – אופנוע אמפיבי מיועד למשחק ביבשה כולל אפשרות נסיעה במסלול באמצעות הגלגלים.

באופנוע יש שליטה מלאה בכיוונים, נסיעת טורבו בלחיצת של הגלגלים באמצעות שפשוף האופנוע תופס תעוצה ובמחיר של כ- 170 ש״ח

זהו מותג חדש הכולל סדרה של בעלי חיים אלקטרוניים שנראים אמיתיים לכל דבר. חתול או כלבלב הם זזים ומתנהגים כמ ובעלי חיים אמיתים. ככל שתשחקו איתם יותר, כך הם הופכים שובבים יותר.

.

זה חמוד, זה מחבר את הילדים לעולם החי, מתאים לשני המינים מגיל 5, ומחירם כ- 120 ש"ח.

לגילאי 9  ועד 120 יש את סדרת הבניה של קונקס ניתן לבנות גלגל ענק, קרוסלה או רכבת הרים שמופעלת עם מנוע דגמים מדהימים עם ביצועים חדוות יצירה ומפתח את הדמיון.

מותג חדש נוסף והפעם של רכבים רכים. קסום ומקסים לגיל הרך ומשחק שהילדים אוהבים לשחק בו כל כך! מתאים למשחק בבית, בחוץ ואפילו בחול. המשחקים בסדרה מתאימים החל מגיל שנה, והם מגיעים במגוון סוגים, עיצובים וצבעים.

הדגמים השונים כוללים רכב רך וגדול, רכב רך בינוני, מגוון רכבים רכים במארזים של חמשיה ובבודדים ומחירים החל מ 25 ש"ח.

משחק מקסים, אהוב על הקטנטנים, איכותי ועמיד.

את צעצועי הנסיך הקטן ניתן למצוא בחנויות הצעצועים הנבחרות.

ניסיתי להנגיש לכם את מיטב החידושים בתחום ולתת לכם רעיונות  למתנה לשנה החדשה, מתנות למי שאוהב לפנק בשגרה, ומתנות לימי הולדת או סתם מתנה כי בא לכם לתת. מאחלת לכם ולילדכם שעות איכות של משחק והנאה תוך כדי שמוש בדמיון ויצירה.