השקת חלומות נחלת ראשל״צ

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

שיכון ובינוי חזרה לראשון לציון
הגיע רגע ההשקה – חלומות נחלת ראשון לציון יוצאת לדרך
מאות הגיעו לאירוע ההשקה המיוחד שערכה שיכון ובינוי נדל"ן לרגל חזרתה לראשון לציון ותחילת הבנייה של חלומות נחלת –השכונה תתחדש בקרוב בחמישה בנייני יוקרה שתבנה החברה.


מי הגיע לברך ולהצחיק?
בסוף השבוע האחרון הושק הפרויקט היוקרתי "חלומות נחלת ראשון לציון" של שיכון ובינוי נדל"ן.
למעלה מ 120 איש הגיעו לאירוע שבמסגרתו נרשמה התעניינות רבה לא רק במפרט הפרויקט שהוצג באופן מעמיק לבאי האירוע אלא גם בהופעה קורעת במיוחד של סטנדאפיסט הצמרת שלומי קוריאט (הבורר) שהגיע לברך ולהצחיק.
חלומות נחלת משלבת מגורים בסביבה שקטה ושלווה יחד עם קרבה מקסימאלית למרכזי תרבות תוססים, דבר הנחשב כיום לסטנדרט יוקרתי שיותר ויותר אנשים מעוניינים בו.
אוכלוסיות שונות בוחרות גם ליהנות מסביבה פסטורלית וקהילתית וגם להיות מחוברים ללב הפועם של העיר. כתוצאה מהמגמה ומהביקוש, חברת שיכון ובינוי נדל"ן החליטה לחזור לבנות בראשון לציון בשכונה האיכותית נחלת יהודה, בצפון ראשל"צ.



בפרויקט מתוכננים 5 בניינים בני 10-14 קומות ובהן דירות גן, דירות 3-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים דו-מפלסיים מרהיבים עם מפרט עשיר, ירוק וחסכוני, כמו שרק חברה איתנה ומקצועית יכולה להציע. שכונת חלומות נחלת ראשון לציון נמצאת בקרבת צירי תחבורה מרכזיים כמו כביש ארבע, כביש 44 וכביש 431. תחנת הרכבת של ראשון לציון נמצאת במרחק חמש דקות נסיעה בלבד. בשכונה נמצאים גנים ובתי ספר מצוינים ובקרבתה גם מוקדי בילוי – בתי קפה, מסעדות וחוף הים של ראשון לציון. דירת 4 חדרים בפרויקט ניתן לרכוש החל מ 2.2 מיליון שקל

לדברי דורית סדן סמנכ"ל השיווק בחברת שיכון ובינוי נדל"ן: "אנו בהחלט מזהים שבשנים האחרונות קיימת מגמה של שילוב נכון וטבעי בין הסביבה הקהילתית, הירוקה והשלווה לבין קרבה למקומות בילוי ופנאי. פרויקט חלומות נחלת יהודה ראשל"צ אוצר בתוכו היטב, הן בתכנון והן בבנייה, את הביקוש למגמה הזו ואנו כבר מצפים בכיליון עיניים לראות את התקדמות הפרויקט בעיר ראשון לציון ".

אודות שיכון ובינוי נדל"ן:
'שיכון ובינוי נדל"ן' בניהולו של תמיר דגן הינה זרוע ייזום נדל"ן בישראל בקבוצת שיכון ובינוי. שיכון ובינוי נדל"ן היא חברת ייזום למגורים, שהחלה לפני 87 שנה את דרכה עם חזון לבניין הארץ וכיום מגשימה דרך קבע חלומות של משפחות רבות, על ידי הקמת סביבת מגורים משפחתית וקהילתית מושלמת. שיכון ובינוי נדל"ן אימצה דרכי עבודה המשלבות טכנולוגיה חדישה, תכנון ארכיטקטוני מתקדם וסטנדרטים בינלאומיים ואימצה את שיטות התכנון והבניה הירוקה. כך, החברה מספקת ללקוחותיה מעטפת שירות מושלמת משלב הגדרת הצרכים

ועד לאחר אכלוס. כחלק מעיקרון הקיימות פועלת שיכון ובינוי נדל"ן גם בתחום ההתחדשות העירונית – פינוי בינוי ותמ"א .238, פרויקטים המחייבים ניסיון רב וחוסן פיננסי. בין הפרויקטים שמקדמת שיכון ובינוי נדל"ן במסגרת התחדשות עירונית: חלומות TLV – בשכונת יד אליהו בת"א, פרויקט קהילת פאדובה – בשכונת נאות אפקה בת"א, חלומות קריית אונו בשכונת פרדס רייספלד ועוד. 'שיכון ובינוי' דורגה כפלטינה פלוס שהינו הדירוג הגבוה ביותר של ארגון מעלה בשנת 2016. שיכון ובינוי דורגה ע"י BDI ו D&B- במקום הראשון בתחום הבנייה, היזמות והתשתיות לשנת 2015. כמו כן נבחרה שיכון ובינוי נדל"ן ע"י הציבור כחברת הבנייה למגורים המובילה בישראל על פי סקר גלובס שפורסם בפברואר 2017.