השקת L'Oréal Hair Chalk

כתבתה של אווה קורן

הפתעה מבית לאוריאל, מוצר הפלא המהפכני hair chalk לראשונה בישראל. צביעת שיער בגוונים שונים ופסים ללא הבהרה של השיער! מדובר במשיחת צבע לשיער, והכוונה לצבע כאביזר אופנה, כמו כל אקססוריס. המבוסס על דיו מהפכני על בסיס מים. שיושב על השערה ומעניק לה גוון מיוחד.

חדש מלאוריאל, השקת אקדמיה למעצבי שיער ברחוב החשמונאים 90 בתל אביב. הבנויה מ-2 קומות, הראשונה בארץ מסוגה, בסדר גודל שכזה. בה יוכלו מעצבי השיער להשתלב במגוון קורסים בנושאים שונים, הקשורים לעצוב וטיפוח השיער. הלוקיישן נבחר בלב התוסס של תל אביב, כך שיהיה מרכזי ונגיש. האקדמיה מעוצבת בסגנון מודרני והייטקי במיוחד כמו בפריס, לונדון וטוקיו. בה יוכלו המעצבים למצוא את ההשראה, להתפתח ולגדול.

קיימים 6 גוונים שונים שמתאימים לכל בסיס שיער. הצבע בעוצמה מקסימלית, נשטף כעבור שתי חפיפות. קל לצביעה בבית וקל להסרה ע״י שמפו מיטייק אויל . הצבע אינו מכתים את הבגדים, הצביעה עורכת 30 שניות, ולאחר מכן ייבוש קצר במייבש שיער. חשוב להדגיש שהצבע אינו מכיל כלל חמצן. רעיון מהפכני, מרענן וחינני לאלה שאוהבות להפגין נוכחות לחדש ולהתחדש.


Hair chalk הינו הצבע הראשון, שמשמש כאיפור לשיער וצפוי להיות הצבע של המונדיאל.
הצבע הודגם על דוגמניות שלבשו פרטי לבוש אופנה והנעלה מבית זארה ע״י המעצב ארז שרביט. ובאותה הזדמנות הושק ליין חדש של מוצרים לעיצוב השיער tecni Art שהפרזנטורית של המותג, השחקנית קריסטין דאנסט, מוצרים אלו מסייעים בעיצוב השיער בצורות שונות לדוגמא, המראה הפראי, או המראה המתוקתק.