ורדינון משיקה קולקציית אביב קיץ 2018

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

קולקציית אביב-קיץ 2018 של ורדינון, חדשנית, מפתיע, חיה ובועטת. לקראת האביב והקיץ הקרב עלינו לטובה, ורדינון מפתיע בקולקציה מרהיבה של בדי יוקרה נעימים ומלטפים בעיצובים מקוריים ובטרנדים עדכניים.


ורדינון – מותג הלבשת הבית המוביל בישראל, השואב השראה עיצובית ועדכנית של בתי האופנה המובילים בעולם, מביא בשורה אביבית לבית הישראלי, לחדר הכי אינטימי, לחדרי האמבט ולמטבח ומאפשר לשלב פריטים על פי הטעם האישי.

קולקציית אביב קיץ 2018 החדשה של ורדינון מרעננת, מרגשת ומאפשרת לכל אחד לעצב את חללי הבית לפי טעמו. היא מציעה מבחר יפיפה להלבשת הבית עם סידרתEXCLUSIVE COLLECTION – סידרה יוקרתית, בעלת בדים איכותיים כגון כותנה מצרית, פרקל, ג'קארד ושילובי תחרות ותיפורים מיוחדים, המיועדת לכל מי שרוצה להרגיש בבית כמו בבית מלון יוקרתי.


סידרה נוספת היא מצעי הסאטן היוקרתיים העשויים 100% כותנה באריגת סאטן, במרקם חלק ומבריק. הדפסי הסאטן מיוחדים, קלאסיים ורכים.
סדרת הג'רסי, מציעה מצעים סרוגים מחוטי כותנה, בניגוד למצעי כותנה ארוגים, המקנים מגע רך ומלטף. הסדרה בעלת עיצובים צעירים, מודרניים המתאימים לכל אוהבי LIFE STYLE אורבני, כוללת גם מצעים בתפזורת עם הדפסים מיוחדים או חלקים המאפשרים לכל אחד לעצב ולשלב את חלקי הסט לפי טעמו.


בתחום מצעי הכותנה לורדינון קולקציה גדולה ומגוונת הפונה לקהל רחב, המאופיינת בשלל דוגמאות צבעוניות ונועזות וגם עיצובים אורבניים מונוכרומטיים וגיאומטריים.

דודי כהן מנכ"ל "נעמן גרופ" מציין: "גם השנה הקולקציה החדשה של ורדינון מאופיינת בבשורה אופנתית שהיא מביאה ובסגנונות האקלקטיים המותאמים לטעמי הקהל הרחב. כמי שמחויבים לסטנדרטים של איכות, רתמנו לקולקציה החדשה גם טכנולוגיה וחדשנות בינלאומית, המשדרגת את תחום הטקסטיל בהלבשת חדרי הבית עם מגוון גדול של פריטים משובחים הנמכרים בפריסה ארצית וניתן למצוא אותם בכל סניפי הרשת. לרגל חג פסח הקרב, אנו מבטיחים לקהל לקוחותינו חווית קניה איכותית ומרגשת גם בזכות מחירים נוחים ומבחר מבצעים אטרקטיביים המתוכננים לכבוד החג." והוא מוסיף: "לרגל חג האביב אנו מתחדשים גם באתר מכירות on-line חדש ועכשווי באמצעותו יוכל הצרכן הישראלי לרכוש ממיטב המוצרים של ורדינון מבלי לצאת מהבית".

יעל חננוביץ, מנהלת הסחר והרכש בורדינון, מדגישה כי "שיתוף הפעולה של ורדינון עם 'דיסני' ממשיך עם הדמויות המוכרות והאהובות, בקולקציית המצעים החדשה לילדים, לתינוקות ואף למבוגרים, שבה שמנו דגש רב על עיצובים עדכניים ואיכות המאפיינת את המוצרים כולם."
"הבדים הפופולריים ביותר ברשת, הם כותנה וכותנה ג'רסי, זאת בשל נעימות הבד ובהיותם מתאימים למזג האוויר החם בארצנו, הדורש מצעים נושמים. עם בוא האביב, חידשה ורדינון לא רק בחדר השינה אלא גם את קולקציית המגבות ואביזרי הנוי, במטבח, בחדרי האמבט ובחדר האוכל, עם מגוון מפות חג ומגבות נעימות בעיצובים ייחודיים".

ויקה יוסל, מנהלת מחלקת עיצוב של ורדינון, מוסיפה: "החדשנות והטכנולוגיה בתעשיית ההיי-טק לא פוסחים גם על עולם האופנה וניכרים בעיצוב הלבשת הבית בשילובם של ניואנסים טכניים של חומרים, בתפירה מיוחדת ובהדפסים שונים וחדשניים. הקולקציה החדשה נעשתה בהשראת הטרנדים המובילים בסטיילינג העולמי, אבל בלי לוותר על אמירה עיצובית מקומית ומקורית, וגם על פרקטיות השומרת על הברק והרעננות של פריטי הטקסטיל השונים גם אחרי כביסות רבות. אנו מציעים השנה קולקציה מרתקת הנותנת לכל אחת ואחד חוויית שינה מרעננת עם החלום האישי: מהיוקרתי, הקלאסי, העדין והאלגנטי ועד להכי טרנדי וחדשני."