חב’ אבלנץ׳ משיקה קולקציית מוצרים להגנת השיער

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום שי סבג
חברת אבלנץ' משיקה קולקציית מוצרים ייחודים וחדשנות פורצת דרך בתחום מוצרים להגנת השיער בזמן ביצוע פעולות כימיות פרי מחקר ופיתוח מעמיקים, המגנים על השיער בזמן ביצוע פעולות כימיות.
בשעת צביעת השיער מדובר בגווני בלונד בהירים ושימוש באחוז חמצן גבוה, כדי לשמור על איכות השערה ולהגן עליה, מומלץ להשתמש במוצר הגנה שלב 1. על ידי הוספת התכשיר שלב 1 לחומר הפעיל של הצבע משיגים כמה פעולות שבאות לידי ביטוי בהגנת השיער, שמירה על טיב השערה והרגשה הרבה יותר נינוחה בזמן צביעת השיער החוסכת את תחושת הבערה וגירוד הקרקפת. לדעתי זו בשורה חדשה בתחום, בענף ובתעשיה שטרם נראתה בארץ.

ערכת המוצרים הייחודית של אבלנץ' מיועדת למעצבי שיער וספרים השואפים להגן על שיערן של הלקוחות בצורה מוחלטת והרמטית וכך גם למקסם את אפקט התהליכים הכימים השונים כמו צביעה, הבהרה וכו'. החומרים הפעילים במוצרים הכימים השונים חודרים אל עומק סיב השיערה ומשנים את המבנה הכימי שלהם. הערכה החדשנית מציגה דרך ייחודית להגנה על סיב השיערה בזמן הטיפולים הכימיים ואף מאפשרת לשקם שיער פגום בעקבות טיפולים שונים קודמים.

היתרון המשמעותי של הערכה הוא האפשרות ליצור שכבת הגנה גם בגוונים בהירים מאוד וגם במהלך טיפולים שנחשבים אגרסיביים במיוחד לשיער. המוצר משנה את כללי המשחק בעולם עיצוב השיער בכך שהוא מאפשר לבעלי מקצוע בתחום להפסיק להימנע מטיפול בסוגי שיער מסוימים (כאלו שעד היום לא היו מסוגלים לעבור טיפולים אגרסיביים) ולהעניק טיפול מושלם לכלל הלקוחות.

חומר מס' 1 בערכה למעצבי שיער הוא למעשה חלבון שהייחודיות שלו היא העמידות לסביבה בסיסית. החלבון יוצר שכבת הגנה על השיער ומאפשר להבהיר או להחליק אותו בביטחון מלא. בנוסף, המוצר מכיל פולימר שמגן גם הוא על השיער ועוד רכיבים ייחודייםהחודרים אל עומק השיערה ושומרים עליהחומר מס' 2 מיועד לשימוש לאחר שטיפה. יש למרוח את החומרהמכיל חומרי ריכוך והזנה ורכיבים כגון שמן ארגן, בטאין, ויטמין Eוכן חומרים להחזרת רמת ה PH של השיער ועור הקרקפת.

לאחר ששוטפים מהשיער את חומר מס' 2 יש למרוח את חומר מס' 3, אשר מבוסס על רכיב הממליס התורם לכיווץ הנקבוביות בעור הקרקפת, ניקוי השיער והסרת קשקשים. אבלנץ' לא מסתפקים בהובלת המהפך במספרות וסלוני היופי עצמם, אלא שואפים להעניק ללקוחות טיפול מושלם גם בבית ולכן השיקו גם מוצרים איכותיים להמשך טיפול מחוץ למספרה. הערכה לשימוש ביתי כוללת גם היא שני חומרים המבוססים על בטאין סופח לחות, ויטמינים וחומרי הזנה לצד חלבון החודר לשכבת הקורטקס, מאזן את החומציות הטבעית שלה ומגן על השיער בכל חפיפה.

שימוש בחומרי אבלנץ' כחלק משגרת הטיפוח מהווה שדרוג של ממש והופך את השיער לבריא, רך וזוהר מתמיד. החברה חרטה על דגלה מצוינות בתחום השיער והביוטי ולכן כל המוצרים מאושרים על-ידי משרד הבריאות, בטיחותיים לשימוש ומהווים עליית מדרגה ביחס לטיפולים אחרים וקודמים בשוק טיפוח וטיפול השיער.