חדש מיצים בטעמי קרטיב לימון ואננס מבית "פריגת"

  • כתבתה של קרן שלי
קרדיט צילום יח״צ
מהדורת קיץ מרעננת בפריגת!
פריגת מתחדשת ומשיקה מיצים בטעמי קרטיבים אהובים במהדורה מיוחדת. קרטיב לימון  וקרטיב אננס מיצים מדהימים בטעם של פעם שמזכירים את הארטיק המרענן שבא לנו הכי טוב בשיא החום בים או בבריכה, אני זכיתי לטעום את המוצר לדעתי הוא מיוחד, מרענן, טעים מאוד ומומלץ בחום.

"פריגת", המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, ממשיכה לחדש ומשיקה סדרת משקאות קלים בטעמי קרטיבים במהדורה מיוחדת. הסדרה החדשה כוללת: משקה קל בטעם קרטיב לימון, משקה קל בטעם קרטיב אננס.

image

הסדרה החדשה מבוססת על טעמים קייצים, פופולאריים ואהובים על הצרכנים הישראלים, המציגים את פירות הקיץ. המשקאות מיוצרים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים.

משה ביטון, סמנכ"ל שיווק "פריגת", מוסר:
"אנו שמחים להמשיך ולחדש לצרכנים שלנו, והפעם עם משקאות קלים בטעמי קרטיבים שכולנו הישראלים גדלנו עליהם, ולכן פיתחנו טעמים חדשים בהשראת טעמיי וניחוחות הקיץ הישראלי, אשר מהווים רענון מושלם ליום קיצי חם".

• ניתן להשיג את המשקאות בבקבוקי ליטר וחצי, ברשתות השיווק ונקודות המכירה ברחבי הארץ.
• המוצרים נמכרים במחירים משתנים הנקבעים ע״י הקמעונאים בלבד.

אודות "פריגת"
"פריגת", המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, החלה את דרכה בשנת 1942 בקיבוץ גבעת חיים בעמק חפר, ומאז הפכה לחברה המובילה בשוק המשקאות מבוססי פרי. החברה מגדירה מדיניות איכות בלתי מתפשרת, המיושמת בכל שלב ושלב בתהליכי מיון הפרי, הסחיטה, הייצור וההפצה. הידע והניסיון שפריגת צברה במשך השנים, בשילוב טכנולוגיות מתקדמות, עמידה בסטנדרטים גבוהים של איכות המוצרים והחדשנות המתמדת, כל הפכו את פריגת למותג משקאות הפרי המוביל בישראל וימשיכו ללוות אותה גם בעתיד.