חלב מועשר BIO וסיבים תזונתיים עם העשרה של סידן

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

טרה משיקה סדרת חלב מועשר עם הכי הרבה סידן ו-וויטמין D בקטגוריה!

לראשונה בישראל: חלב מועשרBIO וסיבים תזונתיים עם העשרה של סידן, הכי הרבה בקטגוריה, ו-וויטמין D

במסגרת הסדרה יושקו גם חלב מועשר בחלבון, סידן ו-וויטמין D וחלב דל לקטוז מועשר בסידן ובוויטמין D

מחלבת 'טרה' שחרטה על דגלה פיתוח מוצרים בריאים יותר לצרכן, עם מוצרים ללא חומרים משמרים וגבינות מ-100% רכיבים טבעיים, משיקה סדרת חלב חדשנית, במטרה לתת מענה לצרכים שונים באוכלוסייה, להעדפת הצרכנים לשמירה על אורח חיים בריא יותר ומאוזן בביתם: סדרת החלב המועשר של טרה- מועשרת בסידן ובוויטמין D בכמות הגבוהה ביותר בקטגוריה.

סידן הינו כאמור מינרל חיוני הדרוש הן לבנייה של העצמות בגיל הילדות והן לשמירה על חוזק העצם ובריאותה בהמשך החיים. וויטמין D הינו ויטמין החיוני לשמירה על קליטת הסידן בגוף ובעצם, כמו גם על תפקוד השריר.

בשנים האחרונות, שוק משקאות החלב המועשרים נמצא בצמיחה, זאת לצד התחזקות המגמה הצרכנית אשר מצביעה על העדפה ברורה למוצרי מזון, וחלב בפרט, אשר עשירים בסידן, בסיבים תזונתיים, וויטמינים וחלבון.
עפ"י נתוני סטורנקסט, גודל קטגוריית החלב המועשר כ- 200 מיליון ₪ בשנה, בשנת 2017 חלה צמיחה של 15.9% (כמותי) ו13.3% (כספי) בקטגוריית החלב המועשר, צמיחה זו מצטרפת לצמיחת הקטגוריה בשנים האחרונות.
השקת סדרת החלב החדשה באה לתת מענה להעדפות השונות של מגוון הצרכנים המחפשים על המדף פתרונות פונקציונליים בעלי ערך תזונתי גבוה, במטרה להכניס לביתם תזונה מאוזנת ובריאה יותר. כעת, עם השקת הסדרה, תוכל מחלבת טרה לתת מענה להעדפות השונות לסוגי חלב מועשר, החל מצרכנים הרגישים ללקטוז, צרכנים העוסקים בפעילות גופנית והורים המעוניינים להעניק לילדיהם חלב מועשר לחיזוק העצמות והשרירים.

סדרת החלב המועשר אשר תוצע במדפי המקררים תכלול שלושה סוגים, כאשר כולם מועשרים בפי 2 סידן (200 מ"ג סידן לעומת 100 מ"ג סידן בחלב רגיל) ובוויטמין D (2 מק"ג ל-100 מ"ל):

1. לראשונה בישראל חלב 1% שומן מועשר Bio – עם סיבים תזונתיים, סידן ו-וויטמין D: גם כן, המוביל בקטגוריה בכמות הסידן (200 מ"ג ל-100 מ"ל) ובכמות וויטמין D (2 מק"ג).
2. חלב 2% שומן דל לקטוז מועשר בסידן ובוויטמין D: המוביל בקטגוריה בכמות הסידן (200 מ"ג) ובכמות וויטמין D (2 מק"ג).
3. חלב 3% שומן מועשר בחלבון (4.3 מ"ג ל-100 מ"ל), בסידן ובוויטמין D: המוביל בקטגוריה בכמות הסידן ובכמות וויטמין D (2 מק"ג).

ניר קניאס, סמנכ"ל שיווק מחלבת 'טרה', מסר: "ממחקרים שערכנו עולה כי קיים ביקוש בקרב קהל צרכנים, אשר שומר על תזונה נכונה ומקפיד על אורח חיים בריא יותר, לחלב מועשר ברכיבים תזונתיים עם תועלות פונקציונאליות משמעותיות. סדרת חלב מועשר החדשה של טרה, מובילה בקטגוריה ברכיבי הסידן ו-וויטמין D אל מול המתחרים, וייתנו מענה לקהל יעד מגוון עם צרכים מגוונים, כאשר כל אחד יוכל להתאים לעצמו את סוג החלב המבוקש, על פי אורח חייו וכך, יוכל להכניס לביתו תזונה מאוזנת, בריאה יותר וטובה יותר".

• סדרת החלב הינה בעלת כשרות בד"ץ העדה החרדית.
• ניתן להשיג בכל רשתות השיווק במקררים.
• המחיר הסופי לצרכן נקבע על ידי הקמעונאי בלבד

 אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה, הממוקמת בפארק תעשייה נ.ע.מ בנתיבות, הינה מהמחלבות המתקדמות בעולם, אשר כל מוצריה הינם ללא חומרים משמרים. מטרת העל המנחה את המחלבה היא – "להכניס טוב הביתה" – ובבסיסה פיתוח מוצרים בריאים יותר, בעלי ערכים תזונתיים טובים יותר, תוך שמירה על טעם מצוין וכאלו אשר יהוו יתרון תחרותי בענף החלב במדינת ישראל. ממטרת העל הזו, צביונה של טרה כיום, לחזק את השנוי התפיסתי שהחלה בכל בית בישראל לתזונה מאוזנת בריאה יותר וטובה יותר.