טיארה TIARA ONLINE FASHION

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח”צ

TIARA online fashion

הכירי את טיארה – המותג שיראה לכל העולם מי הבחורה הכי שווה בסביבה.
האופנה שתמצאי בטיארה לא מתאימה לכל אחת. המשמעות של טיארה היא "כתר" ולכן היא מתאימה למלכה אמיתית, כמוך.
המלכה של שנת 2019, היא זו שכולם מסתובבים סביבה, רוצים להראות כמוה ואפילו להיות כמוה.

מספרים שדברים טובים מגיעים בחבילות קטנות וזה בדיוק המוד של טיארה – אופנת מהממת לבנות שנראות טוב ומרגישות טוב, מפוקסות, זוהרות ועם גזרה נשית וחטובה. הבנות של טיארה יודעות בדיוק מה הן רוצות והן רוצות את זה כאן ועכשיו. כל הטרנדים הכי חמים נמצאים אצלן בארון והן מלאות בסטייל הורס ותעוזה שבאים לידי ביטוי גם בבגדים ובאקססורייז שלהן. כשאת לובשת טיארה, כל תשומת הלב הולכת אליך ואל הלוק שלך ובטיארה, כמה שיותר מחטב ומחמיא, ככה יותר טוב.

הקולקציה של טיארה מציעה קולקציית שמלות לכל שעה ביום ולכל אירוע ומגוון אאוטפיטס בסגנון אורבן-קז'ואל. כל הפריטים מעוצבים כך שיתאימו לך בול ונמכרים במחיר משתלם שכיף לקנות איתו.

את הקולקציה של טיארה מובילות Tiara Gang, חבורת המשפיעניות הכי לוהטת באינסטגרם ובמדיות החברתיות השונות.

הבנות של טיארה מתלבשות עם הפריטים היפיפיים מהקולקצייה ומדגמנות את הלייף סטייל של בנות טיארה אמיתיות. בנות חכמות, עצמאיות, יצירתיות וטרנדיות שכולם רוצים אותן וכולן רוצות להיות הן.

את הקולקציה של טיארה את יכולה להשיג אונליין, במידות מדויקות ונוחות שעוצבו תוך התאמה מלאה לקהל הפאשניסטות הישראליות. אם גם את רוצה אופנה איכותית אצלך בארון שתנחת אצלך בבית, עם משלוחים לכל הארץ תוך מקסימום שלושה ימים, זה הזמן להתחדש בטיארה ולהפוך גם את לזו שלא מפסיקים לדבר עליה ועל מה שהיא לובשת.

חנות אתר החברה https://tiara.co.il/

פייסבוק – https://www.facebook.com/TiaraFashionStory

אינסטגרם – tiara_fashionstory

תל גיבורים 5 תל אביב || 03-6111157