יעל האשה והאגדה

יעל ווכמן האשה והאגדה אשת חברה, חובבת יין, יפת מראה ונעימת הליכות, סטייליסטית עם רזומה בפרזנטציות בנושא יופי וסטיילינג באירועי חברה, גיבושים, תצוגות אופנה ועוד.

יוזמת ערבי נשים עם מוסר השכל של לבוש נכון מה נלבש, מתי ולאן?

ערב ״סקס והעיר הגדולה״ ערב יחודי של נשים בלבד שמדבר על הנושא שאנחנו בעצם הכי אוהבות סקס, סקס  והמשתמע מכך.

הקיץ הזה הולך להיות חם בחדר המיטות, בואי להרגיש יפה ונחשקת לא רק בשביל הגבר או האשה שלך אלא בשביל עצמך, לבוש סקסי, מחוך עם תחתון עם תעוזהא חלוק תואם ולא לשכוח עקבים דרך בטוחה להרגיש  טוב גם אם את לבד בבית.

 ״את יפה בכל מידה״ זה לא חשוב מה מידת הג׳נס שלך חשוב מה רוחב הלב שלך. הגוף שך הוא מתנה שקיבלת מהבורא, קבלי ותתאהבו את עצמך כמו שאת ותרגישי טוב עם עצמך ותקריני את זה לסביבה. הרצאות אילו ניתנות בבתי מלון, ערבי גיבוש, תצוגות אופנה ובוקר נשים

הרצאה בנושא לבוש,שיער, נעלים ואקססוריז כמובן שנותנת הופעה מושלמת. איך להתאים את הבגד למידות שלך להבליט את מה שצריך ויפה בגופך ולהסתיר את החלקים הפחות מחמיאים ולהראות במטבך ואז את מקרינה בטחון, יופי וחן.

הרצאות סטיילינג – להראות טוב ולהרגיש טוב ערב שהוקדש לנשות ״מנדלת הלב״ נשים שמתמודדות עם מחלת הסרטן בהתנדבות.

הרצאות מסוג זה ניתנות למעגל נשים בתנופה ומעגל נשים מעל 50.

יעל עושה פרסומות למגדלי הים התיכון, סבון של פעם, תנובה ועוד

בנוסף היא מדגמנת מסלול לתצוגות שמשלבות סלבריטאיות בוגרות.

יעל מקבלת פרגון ותודות ״ יעל יקרה רצינו להודות לך על השתתפותך בערב איכותי להארות טוב ולהרגיש טוב לנשות מהדלת הלב נשים המתמודדות עם מחלת הסרטן.

אני מודה לך בשם כל הנשים שהגיעו לערב על הרצאה מאלפת כיצד להתלבש נכון הצלחת לגעת בליבו ולגרום להם לרצות לשנות את המראה שלהן דרך הלבוש. את אשה מקסימה ונדירה ועל כל פועלך תבורכי, תודת הלב האוהב.