לאנצ׳ בוקס סדנת שף לאוכל בריא

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום קרן שלי

לאכול בריא – אפשרי וקל Lunch box
לאנצ' בוקס – סדנת שף נטורופתית

היה לי העונג להשתתף בסדנא מדהימה ומפתיע לאוכל בריא, טעים ביותר ובאמת מומלץ בחום. אני שמתוקף תפקידי מסקרת מסעדות בכל הארץ הופתעתי לגלות וללמוד המון על מזון עשיר במינרלים וויטמינים שמכילים כמות אדירה של חלבון וסידן בריא שהגוף כל כך זקוק להם ואפילו מפתיעים בטעמם המשובח.

אם עד היום התלבטתם כיצד אפשר לשמור על סגנון אכילה בריא גם מחוץ לבית: בעבודה, בלימודים ובמשרד? שאלתם את עצמכם, כיצד ניתן לאכול מזון שיספק את ההזנה הטובה ביותר בשגרת יומיום עסוקה בלי להתפשר על הטעם או הבריאות ואיך לא 'לחטוף סתם משהו' רק כדי להשתיק את תחושת הרעב ולשלם על זה אח"כ בבריאות? כולנו מכירים את זה ונדמה שמדובר במשימה בלתי אפשרית… אז מעכשיו זה אפשרי, ואפילו בקלות.

יותר מתמיד אנשים מבינים את החשיבות הגדולה של בחירה באוכל בריא עבור עצמם ועבור הילדים שלהם. בעבר אוכל בריא היה שמור רק לאנשים שהתמודדו עם אתגרים כמו סוכרת, לחץ דם או אלרגיות. כיום הציבור הרחב פונה לשימוש בתזונה הבריאה כאמצעי למנוע את הנזקים של המזון והמשקאות המתועשים וגם כדרך למנוע מחלות, לשמור על הנעורים ועל היכולות הגופניות. כיום, זה כבר לא מותרות לאכול בריא בבית ובחוץ, אלא צורך קיומי.

לאנצ' בוקס, סדנת שף נטורופתית חדשנית, מציעה לראשונה בישראל סדנא מעשית וחווייתית המעניקה למשתתפים ידע וכלים כיצד להכין מזון, בריא וטעים. כזה שתוכלו בכייף לצאת אתו מהבית ליומיום מוצלח ואנרגטי. הסדנא מבוססת כולה על מזון טבעי מעניין ומגוון, ללא שימוש בגלוטן וסוכר.

לאנצ' בוקס, נוצרה על ידי הנטורופתית, פזית פרטוש פרסי והשף הטבעוני יפתח ברקת. שניהם מומחים בתחומם עם ניסיון מקצועי בארץ ובאירופה.

הסדנה עונה על הצורך של אנשים רבים לאכול בריא גם כאשר הם נמצאים מחוץ לבית ביומיום של עבודה או פנאי. הסדנא מיועדת לאנשים עסוקים ולהורים המבקשים לא לוותר על אורח חיים בריא-תזונתית להם ולילדים שלהם.

ביחד עם פזית ויפתח תלמדו מתכונים מגוונים של אוכל המחזק את כוחות הריפוי הטבעי של הגוף ושמעורר את כל החושים. תגלו חומרי גלם איכותיים שיש בכל מטבח בישראל ותראו גם טכניקות קלות ויעילות שיציידו אתכם ליומיום בריא וטעים. לכם ולילדים.

 

אין צורך בידע מוקדם בבישול. הסדנה מתאימה לכל אדם שמכיר בהשפעה הטובה של תזונה בריאה.

המתכונים בסדנה הם מקוריים וחדשים, כך שלא ראיתם אותם במקום אחר. בין המתכונים בסדנא: סנדוויץ' שהוא ארוחה שלמה, ממרחים מדהימים מסופר-פוד, גלילה – קרפ, שהיא ארוחה מזינה וטעימה גם לילדים, סלט מרהיב שנשמר טוב גם בדרך, קינוח לילדים שגם מבוגרים אוהבים, מוס קפוא שמוציאים מהמקפיא, לוקחים ואוכלים בהפסקה ועוד הפתעות.

לדבריה של פזית פרטוש פרסי, המזון שאנו אוכלים משפיע עלינו ומחלות רבות ותסמינים מגוונים ניתנים לשיפור באמצעות מזון בריא ולא תעשייתי. הסדנא משנה חיים עבור החווים אותה. שימוש בהזנה איכותית יאפשר להיות חיוניים יותר, להתגבר על מחלות שונות ולהחזיר לגוף את הכוח האמתי שלו.

עוד הוסיפה פרטוש–פרסי, כי לראשונה מוצעת סדנא המשלבת בין קולינריה לנטורופתיה ומהווה למשתתפים בה הזדמנות ייחודית להיחשף לעולם תוכן עשיר ובעל משמעות אישית.

הסדנא תתקיים ב 08.11/17 -יום ד' בשעה 18:30 בצפון ת"א (בשכונת המשתלה)
ההרשמה בקישור https://lp.vp4.me/gfqo עלות:480 ₪.

https://youtu.be/N1ThwGsrz6E – וידאו שיפתח ואני מדברים על הסדנה
https://youtu.be/sAIFgb1s_Q0 – וידאו עם דוגמא של לאנצ' בוקס
https://youtu.be/AgiB1TlvOgg – וידאו איך להכין ממרח נוטלה טעים ובריא אפשר גם לשלוח לילדים לבית הספר כמנה קטנה לקינוח.

חיים של טעם בפייסבוק שם מופיעה הסדנה
https://www.facebook.com/haimsheltam/

https://www.facebook.com/yiftah.lehem/?fref=ts הפייסבוק של יפתח ברקת
https://www.facebook.com/kolhaguf/?fref=ts הפייסבוק של פזית פרטוש-פרסי

http://www.yiftahlehem.co.il/ האתר של יפתח
http://kolhaguf.com/ האתר של פזית