לופטהנזה בהנהלה חדשה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ
הנהלה חדשה לקבוצת לופטהנזה בעולם ובישראל, הנהלת קבוצת לופטהנזה קיימה אירוע חגיגי בישראל לרגל סדרת מינויים בקבוצה הבינלאומית, הנוגעים גם בישראל.


הייקה בירלנבך (Heike Birlenbach) אשר מגיעה לביקור בזק בישראל, מונתה לסגנית נשיא בכירה למכירות בקבוצת לופטהנזה ומנהלת מסחרית ראשית של פעילות לופטהנזה בנמל הבית של הקבוצה בפרנקפורט. הביקור בישראל נערך על רקע תהליך הרה-אורגניזציה הבינלאומי של הקבוצה, תהליך המשפיע גם על ישראל. במהלך הביקור יוכרז באופן פורמלי על מינוי של מר עופר קיש לתפקיד מנכ"ל הקבוצה בישראל, הכוללת את חברות התעופה לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס ו-SWISS .

עוד בין המבקרים, מר אקסל הילגרס, אשר בתפקידו כמנהל המכירות האזורי לאזור רוסיה, חבר העמים יהיה אחראי מעתה, גם על ישראל (CIS ).

ישראל הינה בין היעדים הראשונים בהם מבקרת בירלנבך במסגרת התפקיד החדש.
"איזור הים התיכון תמיד הקסים אותי" היא מספרת. "וישראל, היתה ועודנה, בין השווקים החשובים ביותר לקבוצת לופטהנזה הגלובלית. הרבה עבר – בכל המובנים – מאז החלה הפעילות בישראל, אז נשאו מטוסי לופטהנזה 1,200 נוסעים בלבד, בשתי טיסות שבועיות. הצוות המקומי שלנו מציג היום הישגים יוצאים מן הכלל עם למעלה מ- 70 טיסות שבועיות בין תל אביב לפרנקפורט, מינכן, וינה, ציריך ועוד".

עוד הוסיפה בירלנבך כי חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה ישרתו החל מהקיץ הקרוב 308 יעדים ב-103 מדינות ובארבע יבשות עם 11,738 טיסות מדי שבוע. צי המטוסים של החברה כולל כ-617 מטוסים וחברות הקבוצה יקבלו לרשותן 205 מטוסים חדשים בין השנים 2017 ל-2025. ב-2016 העסיקה קבוצת לופטהנזה כ-124,000 עובדים, אירחה 109.7 מיליון נוסעים בטיסותיה והניבה מכירות בסך 31.7 מיליארד אירו.
"מובן שאיננו יכולים לנוח על זרי הדפנה. אנו משקיעים 500 מיליון יורו בפרויקטים חדשניים כמו מרכז החדשנות שלנו בברלין המציע פתרונות לשיפור ושדרוג חוויית הטיסה ללקוחותינו. כמו כן, רק לאחרונה סיימנו תהליך אמיץ ויוצא דופן בהיסטוריה שלנו . במהלך 3 שנים השקענו מידי יום 1 מיליון אירו בשדרוג המחלקות בכל מטוסי רחבי הגוף שלנו.
"אנו מודעים לצורך של הישראלים להישאר מחוברים, ולכן שירות ה- WiFi שלנו FLYNET מהווה תוספת נהדרת לטיסות שלנו. כבר עכשיו אנו מציעים את פלטפורמת הבידור בטיסה המתקדמת ביותר המהווה סיפור הצלחה לנוסעים שלנו. "

באירוע צויין גם מינויו של עופר קיש, המנכ"ל הנכנס של הקבוצה בישראל. קיש אשר הוביל ב-שש השנים האחרונות את מכירות הקבוצה במרכז ומערב אירופה, חוזר לתפקיד מנהל הקבוצה בישראל, הכוללת כאמור את החברות לופטהנזה, סוויס ואוסטריאן איירליינס. קיש מחליף את רולף קולר, אשר כיהן כמנכ"ל בישראל במשך 3 השנים האחרונות ואשר פורש לגמלאות לאחר למעלה מ- 30 שנות פעילות בקבוצה וכן את אבנר גורדון אשר ניהל את חברת סוויס מאז השקתה בשנת 2001 .

הגב' בירלנבך ברכה גם את טל מושכל – מנהל יחסי הצבור לאזור מזרח תיכון ואפריקה, אשר קודם על ידי הנהלת החברה העולמית, לנהל את יחסי הצבור של הקבוצה בצפון ודרום אמריקה, ובעקבות כך יעבור לניו יורק.