ליה לונדון בקולקציית בגדי הים לקיץ 2021

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח”צ

ליה לונדון משיקה את קולקציית בגדי הים לקיץ 2021 ניתן לשלב מגוון רחב של גזרות ועיצובים – כך שכל אחת תוכל למצוא את מה שמתאים והכי מחמיא לה – החל מהמידות הקטנות ועד המידות היותר שופעות.

דגמי בגדי הים משלבים אלמנטים אופנתיים כגון תחרות שקופות, מלמלות מעוצבות, אבזמים ייחודיים, חוטי קשירה  נשלפים ועוד – כדי ליצור ייחודיות שכל אחת אוהבת.

הצבעוניות הבולטת העונה הינה גווני "אמא אדמה". יש חזרה לטבע בגווני החום / ירוק / כתמתם / אדום, פרחוניות טבעית וכדומה. במקביל, ניתן למצוא גוונים נועזים וצבעוניים יותר המשלבים הדפסים של פסים, פרחים, ואפילו דפוסים גיאומטריים, המעוררים עניין באופן אותנטי.

מעצבי הבית של מותגי העלית שברשות ליה לונדון, משתדלים מאוד לשים דגש על נוחות וחדשנות – ומשפרים משנה לשנה את ההיצע.

בגד ים אמור להוות פריט לבוש מאוד חשוב ונוח, כדי להימנע מטעויות ומבוכות בזמן השימוש. לכן – נערכים בדיקות מקיפות למוצר לפני הפצתו מבחינת נוחות ואיכות – כדי להציע לנשים ברחבי העולם מוצר מוגמר איכותי ומושלם.

השאיפה של המותג היא לתת מענה לקהל נערות ונשים רחב בכל מידה, החל מהיקף קטן וחזה גדול , חזה קטן והיקף צר, היקף גדול עם חזה קטן / גדול או כל שילוב אחר. כל נערה/ אישה יכולה למצוא משהו שיתאים למידותיה – ואפילו לשלב מידות כדי ליצור התאמה  מדויקת לגופה.

אין על הקיץ הישראלי. חופי הים הארוכים, השמש הנצחית, צלילי המטקות וארמונות החול שנסחפים עם הגלים…

אחרי שנה לא קלה שבקושי חווינו את הקיץ, השנה אנחנו בתקווה לפצות על כך. אולי לא כולנו נטוס לחו"ל, כי אין באמת מה לעשות שם כרגע, אבל בהחלט נהנה מהנוף המקומי, הטבע, הבריכות והחופים.

ננצל את הזמן שלנו תחת כיפת השמיים, עם בקבוק מים, קרם הגנה ובגד ים מושלם שיהווה תכשיט לגוף שלנו לכשנרצה להשתכשך במים או סתם לרבוץ ולתפוס פסי שיזוף חינניים שיזכירו לנו שהקיץ פה והחופש בידינו.

ואם כבר דיברנו על תכשיטים לגוף – הלא בגדי הים של ליה לונדון בהחלט עונים על ההגדרה הזו!

ליה לונדון, כמותג אשר מבין את צרכי הנשים ברחבי העולם, עם המותגים הנחשקים:

FREYA / FANTASIE / ELOMI – משתלבת בדיוק כאן, כדי שהלוק שלכן לקיץ הקרוב יהיה מושלם.

דגמי בגדי הים משלבים אלמנטים אופנתיים כגון תחרות שקופות, מלמלות מעוצבות, אבזמים ייחודיים, חוטי קשירה  נשלפים ועוד – כדי ליצור ייחודיות שכל אחת אוהבת.

לכל אישה יש מבנה גוף שונה – ולכן לכל אישה יש התאמה שונה של גזרה אשר תחמיא לה יותר או שתגרום לה להרגיש יותר נוח בו.

בין הגזרות של דגמים אפשר למצוא- שלמים מחטבים, בקיני משולשים ,בקיני קולר, בקיני מרופד / לא מרופד , טנקיני, תחתונים במגוון גזרות כגון נמוך, ברזילאי, קשירה או גבוה . נשאר לכן רק לבחור.

מבחר הגזרות הרחב שיש לקולקציה להציע – תמצא פתרון לכל אחת ואחת, בכל גיל וגודל, מידה וקימור,

הודות למנעד המידות הרחב שיש לכל דגם החל מהיקף קטן של 65 ועד קאפ גדול GG/H.

בחירת הבדים והטכנולוגיות נעשית בקפידה ע"י מומחים אשר מעבירים את המוצרים בקרת איכות – עד שיתאימו באופן מושלם לצרכים שלנו – הנשים ולשימוש תואם במים ומול תנאי השמש.

בכל סניף ניתן לראות מגוון שונה של דגמים. לצורך הכרת כל הקולקציה שמגיעה לארץ – אפשר להיכנס לאתר www.leialondon.co.il ולהתרשם.

את מוזמנת להיות חלק מהנשים שיקבעו איך יראה הקיץ הקרוב, כיצד יחגגו בו ומה ילבשו לים, לחוף ולבריכה. הדגמים פורצי הדרך של ליה לונדון הם מה שיאפשר לך לבטא את הנשיות שלך במלואה תוך כדי מראה אופנתי ועכשווי עם מיטב המעצבים שמבינים רק אותך!

ליה לונדון הינה היבואנית הרשמית בישראל של מותגי העילית  Wacoal ,Freya , Elomi ,Fantasie הנמכרים ברשתות האופנה הנחשבות בעולם.

בליה לונדון מאמינים שלכל אישה מגיעה הזדמנות לבטא את הנשיות שלה, על ידי גזרות מחמיאות ומוקפדות, שמאחוריהן מחשבה רבה והבנה מעמיקה של מבנה הגוף הנשי בכלל ומבנה גוף האישה הישראלית בפרט.

ליצירת קשר: https://bit.ly/3u47VyU