ליה לונדון קולקציית בגדי הים לשנת 2020

אופנה, צרכנותכתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

ליה לונדון מזמינה אתכן לגלות את קולקציית קיץ 2020 של בגדי הים האופנתיים והמחמיאים ביותר. בילוי בים, בקאנטרי או אפילו בריכה במרפסת או על הגג מספקת בימים אלו, העיקר לספוג את קרני השמש המלטפות ולתפוס שיזוף חתיכי ומחמיא.

בליה לונדון מבינים מה נשים אמיתיות רוצות וכיצד להעניק תשומת לב מיוחדת לדברים המייחדים אותן. הקולקציה מציגה בגדי ים איכותיים ביותר עם פריטים המתאימים לכל מבנה גוף נשי, מתוך רצון להעניק לכל אישה הזדמנות להגשים את עצמה, לאהוב את עצמה ואת גופה ולהיות גאה במי שהיא ובמה שהיא לובשת.

קולקציית ליה לונדון לשנת 2020 מתאפיינת ומציגה איבזור מיוחד של קשירות, אבזמים, תחרות ומלמלות. בין הגזרות של בגדי הים ניתן לראות שלמים עם/בלי ריפוד, בגד ים שלם גיטרה,

שלמים מחטבים, ביקיני חוטים, ביקיני משולשים, ביקיני קולר, ביקיני מרופד, קאפ החל מהיקף קטן 65 עד מידה H מרופד או חצי מרופד, סטרפלס, טנקיני וחלק תחתון בגזרות נמוכות או גבוהות.

הצבעוניות השולטת העונה פרחים בגווני אדמה אותנטים, צהוב, כתום, ירוק ונגיעות באדום.

קולקציית elomi 2020 מתאימה לנשים במידות מלאות יותר, להרגיש בנוח ובטוחות בעצמן גם בהלבשת ים וחוף. הדגמים אוספים ומחטבים את הגוף באמצעות כיווצים בבד ותפירה קדמית לאורך בגד הים שמעניקה מראה צר ומחוטב. בנוסף, בבגדי הים קיים מחטב פנימי המסייע במראה מחוטב ואסוף יותר. בגדי הים מכילים קאפ פנימי בנוי, לתמיכה מרבית ולמראה חזה עגול וטבעי.

קולקציית FANTASIE מציגה בגדי ים בגזרת ביקיני, בגדי ים שלמים ושמלות חוף מעוצבות המתאימות ללבישה מעל בגדי הים. הקולקציה מתאפיינת במשחק עדין בין צבעים כמו כתום, צהוב, מנומר ועוד, בדוגמאות המשלבות הדפסים פרחוניים, קווים ישרים ועוד אפשרויות מעניינות.

החלק העליון של בגד הים מעוצב באופן המעניק תמיכה מושלמת ומראה צעיר והכי חשוב – נוחות מירבית וחלק תחתון המשתלב עם החלק העליון בצורה הרמונית, במבחר רחב של גזרות. שילוב הצבעים נועז אך לא צעקני והתוצאה המתקבלת היא בגד ים יפיפה שמצליח להיות גם אלגנטי וגם לתפוס את מלוא תשומת הלב.

קולקציית freya היא קולקציה צעירה, סקסית ונועזת יותר כאשר הצבעוניות השולטת בה היא בולטת ולא מתנצלת. הקולקציה מציגה בגדי ים בגזרת ביקיני, טנקיני ובגזרות שלמות, בססגוניות צבעונית מאוד אך אסתטית, של צבעים חזקים וטרנדים כמו הדפסים זוהרים, כל בגדי הים מעניקים תמיכה מושלמת ומחמיאה לגוף הנשי. העונה יש גזרות טרנדיים חדשים המשלבות רצועות, קשירות, מלמלות, כתפיות ועוד

רשימת סניפים:
קניון קריון, קרית, ביאליק. קניון גרנד, חיפה. קניון עיר ימים, נתניה. קניון רננים, רעננה. קניון איילון, רמת גן. קניון עזריאלי, תל אביב. דיזינגוף סנטר, תל אביב. קניון קרית אונו. הקניון הגדול, פתח תקווה. קניון הזהב, ראשל"צ . קניון מלחה ירושלים. בילו סנטר. קניון הנגב, באר שבע. מלכת שבא אילת.
וקניון האופנה TLV גינדי ת"א!
שירות לקוחות 03-6480653

פייסבוק: ליה לונדון – leia London
אינסטגרם:leialondonil
www.leialondon.co.il