לימור פרי הזמרת, האשה והאגדה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום: אבי גילרט

לימור פרי זמרת, שחקנית, בועטת ומוכשרת עד כאב, בעלת צבע קול אלט, עוצמתי, רך ומלטף שלוקחת אותנו למסע במחוזות הזמן, מבצעת קלאסיקות מוכרות ממחזות הזמר האהובים, אריות איטלקיות ושירי ארץ ישראל הטובים והמוכרים.

image

 

לימור בכשרונה הרב, מסוגלת לבצע שירים של לוצ׳יאני פאברוטי, לואי ארמסטרונג. זמרת ייצוגית אינטרנשיונל.

בעבר הלא רחוק הפיקה לבדה את המופע המצליח ״על גג העולם״ בניהולו המוזיקלי של מיכאל גולצב (קלידן ופסנתרן) שאיתו היא מופיע כבר 14 שנה. מופע משותף של לימור פרי  והזמר המקסים אודי רייס ז״ל שנלקח מאיתנו בטרם עת. הפקה גרנדיוזית, מופע חובק עולם להיטי שנות השישים, שירי לאס ווגאס, קטעי משחק ורקדנים בשלל תלבושות.

כל קטעי הקישור, בחירת החומר, הקאסט וההעמדה נעשתה ע״י לימור המוכשרת שהצליחה להביא מופע מוזיקלי, מרתק ומיוחד שרץ על הבמות זמן רב, עד לפריצת מחלתו של אודי רייס, בן זוגה לחיים שחוו סיפור אהבה עוצמתי ומיוחד, לימור סעדה את אודי עד יומו האחרון. שהיה שותף פעיל במופע ובחייה כמובן.

image

בשבת האחרונה חגגו למלכת הזמר, לימור פרי יום הולדת עם מיטב הזמרים והשחקנים שהגיעו לכבד ולהשתתף בחלק האומנותי. בין המברכים: הזמר אבי כהן ואשתו, שמוליק ספן, לני רביץ, יעל קפיטולניק, אילנה טובים ועוד רבים וטובים שהגיעו בגאון לחבק ולפרגן.

image

לימור לא נחה על השמרים, אין רגע דל. היא מופיעה במופע משותף עם הזמרת מיקי זהבי שם המופע יום דבש יום בצל מופע מפתיע מרגש ומרענן עם שירים ולהיטים מכל הזמנים  ויוזמת מופעים ורעיונות חדשים למגירה.

ניתן לצפות בלימור פרי ביוטיוב.

להזמנת הופעות לימור פרי טל-052-2886255