מועדון עדיף חגג אירוע 2019

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

 

לאחר שנתיים של פעילות מוצלחת עם כ-30,000 חברים

מועדון עדיף חגג באירוע יוקרתי

עדיף, מועדון הצרכנות החברתי הראשון לאנשים עם מוגבלויות, הראשון מסוגו הפועל בישראל, מסכם שנתיים של פעילות מוצלחת ואינטנסיבית מאז הושק אליו הצטרפו 30,000 אנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם, שזוכים לסל הטבות ופתרונות משמעותיים במגוון תחומים: צרכנות, שירותים עד הבית, תרבות ופנאי, אופנה, מוצרים ופתרונות טכנולוגיים מותאמים ומונגשים לציבור עם מוגבלויות ועוד.

 

שיתוף פעולה ייחודי עם בנק הפועלים מתקיים ביוזמת אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים המהווה שותף אסטרטגי בפעילות המועדון הן בצד הכלכלי והן בצד החברתי. לקוחות הבנק מצטרפים למועדון עדיף על ידי שיוך הכרטיס הבנקאי שברשותם, ללא צורך בהנפקת כרטיס חדש וללא תשלום דמי חבר.

 

המועדון מציע מוצרים ושירותים ייחודיים לעמיתיו כמו תעודה בינלאומית שאלפים מקרב עמיתי המועדון כבר נהנים מההטבות שהיא מקנה ומסייעת בחניות מסומנות לנכים ברחבי העולם, קיצור תורים בשדות תעופה בינלאומיים, הצעות לנופש מונגש, ביטוחים מוזלים, הנחות לרשתות אופנה, הנחות בכניסה למוזיאונים ואתרי תרבות ומחירים מוזלים בתחבורה ציבורית.

 

עדנה מללי סמנכ"ל מועדון "עדיף" מציינת: "אנו שמחים לסכם שנתיים של פעילות מוצלחת וענפה ב- "עדיף", מועדון הצרכנות הראשון בישראל לאנשים עם מוגבלויות. לפני שנתיים יצאנו לדרך עם בשורה ממשית לציבור הנכים – מועדון שמאגד אותם ככוח צרכני חזק ומוביל המתורגם להנחות, הטבות ומחירים מיוחדים בסל הצריכה למשק הבית. יש לכך משמעות כלכלית גדולה בכל תחומי החיים ויכולת ניצול נכון יותר של ההכנסה הפנויה, תוך שיפור באיכות החיים של כל פרט ופרט החברים במועדון. אנו ממשיכים לפעול במלוא המרץ להרחבת שיתופי הפעולה של המועדון עם גורמים עסקיים מובילים במשק הישראלי":

 

עדיף, הפועל גם כעסק חברתי, מתחייב להחזיר ולהשקיע כ- 50% מהרווחים של המועדון בפרויקטים לטובת קהילת האנשים עם מוגבלויות בישראל ופועל לשיפור איכות חייהם על ידי סבסוד מצרים ושירותים ובאמצעות הרשת החברתית ייסד את קהילת "עדיף ביחד – אפשר לבד, אבל עדיף ביחד" המאפשרת רשת שייכות חברתית , ומרחב בטוח למידע, ידע ודעת המונים.

אתמול במסגרת תערוכת אביליטק השנתית ערך מועדון עדיף אירוע לציון שנתיים להקמת המועדון והצטרפותם של 30,000 עמיתים, באירוע שהתקיים בגני התערוכה השתתפו:

חמוטל ינאי שהעבירה הרצאה "ככה פתאום באמצע החיים", סיפור מעורר השראה על חיי משפחה לצד התפרצות דו קוטבית.

מופע "החיים מ- ON  ל- OFF" , מופע סטנד אפ של תכלת גינס על התמודדות עם התחרשות באמצעות הומור.

מופע "הרכב מנצח" בניצוחה של עופרה כהן וחבורת זמר מראש העין של ילדים עם צרכים מיוחדים

ואת האירוע חתמה תצוגת אופנה מרגשת במיוחד, שבה עלו זה אחר זו 18 דוגמנים ודוגמניות עם מוגבלויות שהציגו את אידיאל היופי האמיתי, עם קולקציות מונגשות ומותאמות.

פרטים נוספים באתר המועדון –  adif.org.il