מחדשים את חדר הרחצה עם ראש מקלחת יוקרתי של "מדגל"

כתבתה של קרן שלי

קרדיט תמונות יח״צ
מחדשים את חדר הרחצה עם ראש מקלחת יוקרתי של "מדגל"

image

אחד האביזרים בחדר הרחצה שבאמצעותו ניתן לשדרג בקלות את מראה חדר הרחצה הוא החלפת ראש המקלחת. החלפת ראש המקלחת לרחב ומעוצב משנה את מראה חדר האמבטיה ומכניס אלמנט של יוקרה ורוגע, המזכירים ספא או חדר בבית מלון.
יצרנית הברזים הישראלית "מדגל", מקיבוץ גליל ים, השיקה דגמים חדשים של ראשי מקלחת, דקים במיוחד, בעובי של 4 מ"מ בלבד, המקנים מראה יוקרתי ומסוגנן לחדר הרחצה. כך, באמצעות החלפה פשוטה של ראש המקלחת בלבד ניתן לרענן ולחדש את חדר האמבטיה וליצור מראה חדש, נקי ומרהיב. ראשי המקלחת מוצעים בצורת ריבוע בגדלים של 20 ו-25 ס"מ, ובצורת עיגול בקטרים של 25 ו- 30 ס"מ.
בנוסף, מציעה "מדגל" מגוון רחב של ברזים למטבח ולחדר הרחצה בשלל עיצובים, כך שכל אחד יכול למצוא את הברז המתאים לו לפי סגנון העיצוב והתקציב.
במגוון דגמי הברזים החדשים: ברזי מטבח צבעוניים מסדרת "מדגל ארט" המוצעים ב- 4 צבעים – אדום (בורגונדי), שחור, אפור ולבן; סדרת ברזי "יערה" שעוצבו בהשראה עולם הטבע והצומח; ברזים יוקרתיים מאיטליה – למטבח ולחדר הרחצה – במותג "מדיצ'י", המוצעים במגוון עיצובים מרהיבים; ברזי "מדגל קל" להתקנה מהירה וקלה תוך פחות מ- 5 דקות ועוד.
מחירים של ראשי מקלחת: 631 – 985 ₪.
להשיג בחנויות קרמיקה מובחרות.
לפרטים: www.madgal.co.il