מטבחי אביבי משיקים מטבח חכם

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

מטבחי אביבי מהמטבחים המובילים בארץ, משיקה מטבח חכם בשורה לקידמה נוספת בתחום המטבחים. להשקת המטבח החכם מבית אביבי מטבחים

הוזמנה השחקנית האהובה ״מיכל ינאי״ והדגימה כיצד עובד המכשור המתקדם והדגימה כיצד המטבח החכם אופה עוגת שוקולד בלחיצת כפתור.

משך עשרות שנים לא נרשמה התקדמות טכנולוגית מהותית בתפעול מערכות ומכשירי חשמל ביתיים, אך בשנים האחרונות חלה התפתחות מהירה בנושא הבית החכם כתוצאה ממספר תהליכים שקרו במקביל:
1. התפתחות התקשורת הסלולרית הביאה למהפכת ענק עולמית. באמצע שנות ה-90 מכשירי הטלפון הסלולרי נכנסו לשימוש המוני וכיום הם בשימוש מרבית אזרחי העולם- שבעקבות כך הפך לכפר גלובלי קטן. קפיצת מדרגה משמעותית נרשמה ב-2007 עם כניסתו של הטלפון החכם אשר באמצעותו ניתן היה לייצר תקשורת קלה ומהירה יותר עם אנשים וחפצים רחוקים מאיתנו, כגון לגלוש בקלות באינטרנט, להשתמש באפליקציות, לצלם ולהעביר תכנים, ולפתח רשתות חברתיות ועוד. הצורך בשליטה מרחוק של פעולות יומיומיות קידם בין השאר את פיתוח אפליקציות בנושא טכנולוגיית הבית החכם.

2. העולם מתקדם להיות ירוק יותר. בשנים האחרונות גוברת המודעות לחשיבות השמירה על הסביבה בה אנו חיים, ולשיקום נזקים שכבר נעשו, וזאת כדי לאפשר איכות חיים טובה, בהווה ובעתיד, למין האנושי על פני כדור הארץ. במסגרת מגמה כלל- עולמית זו גם נושא הבית הירוק זוכה לטיפול. כיום, קיימת מודעות לחסכון באנרגיה ושימוש מופחת במכשירי החשמל הביתיים על ידי פתרונות של שליטה מבוקרת וניצול מיטבי של האנרגיה בבית. פתרונות אלו מיושמים בבית החכם.

3. הרצון של כולנו לפשט את חיי היום יום. כלכלת המאה ה-21 מציעה לנו אפשרות להיות יעילים יותר- בפחות שעות עבודה בפועל. התפתחות הקדמה הטכנולוגית מפשטת ומבטלת במידת מה את ההשקעה בפעולות השגרתיות המשעממות ועל ידי כך משדרגת את תרבות הפנאי ומאפשרות לנו לבלות יותר זמן בפיתוח תחביבים, מנוחה או בילוי בחיק המשפחה וחברים. פיתוח בית חכם שיעבוד עבורנו ויקל על הפעילות היומיומית הינו חלק חשוב ממגמה זו ונמצא בעלייה בשנים האחרונות.

חברת אביבי מטבחים, מהמובילות בארץ בתחום תכנון ועיצוב מטבחים והמייצרת מטבחים למעלה מ-40 שנה, הבינה את חשיבות נושא הבית החכם והגתה את רעיון ה-SMART KITCHEN – קולקציית מטבחים חכמים ופונקציונליים, בעיצוב עכשווי, המשפרת משמעותית את חווית השימוש היומיומי בחלל המטבח.

השלב הראשון פיתחה החברה, לפני מספר שנים, את הדור הראשון של המטבח החכם. קולקציית המטבחים תוכננה לניצול בצורה חכמה של שטח החלל הנתון, ולספק מגוון של פתרונות עבודה ואחסון, תוך כדי יצירת תחושה של מרחב וגודל המתאימים גם לחללים קטנים (כגון פתרונות נשלפים המגדילים את אזור העבודה והאכילה, שימוש במגירות צוקל בתחתית המטבח המגדיל את שטח האיחסון וכו).

בימים אלו אביבי מטבחים גאה להציג את הדור הבא של המטבחים!

SMART KITCHEN2 – לראשונה בישראל!

מטבח המשלב מערכת טכנולוגית ייחודית כחלק אחיד ממשטח העבודה, ההופכת את חווית השימוש במטבח לקלה, נוחה וידידותית.
במטבח החכם של אביבי הוטמעה מערכת KVISION – הראשונה מסוגה בעולם. בפיתוח חברת MMTech מערכת פורצת דרך, שתוכננה במיוחד עבור הקולקצייה ומצעידה את המטבח הביתי לדור העתיד.


המערכת הינה אינטראקטיבית למשתמש ומופעלת במגע בעזרת מסך המוטמע בשטח העבודה במטבח. גוף המערכת דק ומותקן בדיסקרטיות בתוך גוף הארון כך שניתן לראות את תצוגת המסך בלבד. המערכת ללא שוליים ובקו אחיד וחלק עם משטח העבודה כחלק אינטגרלי ממנו ואינה קוטעת את רצף משטח העבודה. המערכת אטומה לנוזלים ובעלת זכוכית מחוסמת, עמידה לחום, anti-glair, extra clear.
המערכת קיימת במספר מידות: "32" , "43" , "55". רזולוצית מסך K.4

למערכת פאנל חיצוני המותקן בחזית הארון וכולל: ON/OFF, speakers, Mic, HDMI, USB, Button, Barcode Sensor.
המערכת נותנת מענה להרגיל השימוש של העובדים במטבח וכוללת בין היתר:

– מערכת ניהול שיחה המאפשרת שיחות כדיבורית וסנכרון למכשירי הסלולר.
– ברקוד מובנה המאפשר סקירת מוצרים ושליטה על ניהול מלאי וניהול קניות מיידי.
מערכת שקילה מובנית בכל שטח פני התצוגה
שליטה על מערכות שמע ואודיו במטבח
גלישה באינטרנט
שימוש במשחקים
תוכנת מתכונים אינטראקטיבית המדריכה והמלווה באופן חוויתי בהליך הבישול סנכרון עם מערכות בית חכם שונות אפשרות לפיתוחים רבים עתידיים

את המערכת ניתן לראות בחלק מסניפי הרשת, מוטמעת ופועלת במטבחי התצוגה במשך יותר מארבעה עשורים שותפה חברת "אביבי מטבחים" ביחד עם לקוחותיה בהטבעת חותם אישי על לב לבו של הבית, המקום בו תחושות ורגשות מקבלים את הטעם והריח המיוחדים להם, המקום בו מתעצבות חוויות ונרקמים זיכרונות – המטבח.
קו העיצוב משלב בין הטרנדים האחרונים והעכשוויים ביותר בעולם העיצוב לבין פרקטיות, נוחות ויעילות. המפעלים מצוידים במיטב המיכון הטכנולוגי מהמתקדמים בעולם והמאפשר להגיע לרמות הגימור הגבוהות ביותר. תוך הקפדה על תהליכי ייצור ירוקים בטכנולוגיה מתקדמת, שיטות ותקנים אירופאים, שימוש בחומרי גלם ופרזול איכותיים ביותר ושמירה קפדנית על הסביבה.