מיצי מיאו מיאו בקינג ג׳ורג

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

מיצי מיאו

פופ אפ חדש לקיץ שמח: בר מיצים טבעיים ומרעננים ביום, בר קוקטיילים טבעיים בערב,
פרי שיתוף הפעולה של קפה שפירא, פוקי בודהה בול וחומוס אבו-דאבי.
קרדיט צילום קרן שלי
"מיצי מיאו" הוא בר טבעי ושמח של מיצים וקוקטיילים, שנפתח בראשון (13/6/21) למספר חודשים. הלוקיישן ממש במרכז, קרוב לדיזנגוף סנטר, צמוד לחומוס אבו דאבי המפורסם, בחצר המשופצת של ה"פוקי בודהה בול"
קרדיט צילום קרן שלי
להזכירכם הוא בר של סלטים של סושי מפורק שברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב, יוזמה מבורכת של שיתוף פעולה של כמה בעלי עסקים שחברו יחדיו והקימו בר מיצים  עליז וצבעוני שמשרה אווירה של קיץ וחופש ממש אקפולקו.
קרדיט צילום קרן שלי
התפריט יכלול ארבעה מיצים סחוטים טריים שיוגשו לאורך כל שעות הפתיחה:
גינה (סלק, סלרי, פטרוזיליה, תפוח ירוק, גזר), כתום (גזר, תפוח ירוק, תפוח אדום), פרדס(תפוז, אשכולית אדומה, רימון) ורימונדה של לימון ורימון.
כוס קטנה תימכר ב-16 ₪ וגדולה ב-22 ₪.
קרדיט צילום קרן שלי
זכיתי לטעום מספר מיצים מבית היוצר ויש לציין שהמילים  מאוד טעימים
שילוב של פירות איכותיים וטריים תוך דיוק טעמים שמשתלבים יחדיו ומוגשים ביופי והדר ממש הצגה.
קרדיט צילום קרן שלי
הבר גם מציע מגוון סלטים של סושי הפוך עם מגוון גדול של דגים טריים וירקות משובחים ללא פשרות.
קרדיט צילום קרן שלי
מיץ סלק, תפוז וגזר
קרדיט צילום קרן שלי
ניתן להזמין הרכבים מתוך התפריט או להרכיב סלט בטעם אישי.
הבר טעים, מזמין ומומלץ בחום
קרדיט צילום קרן שלי
החל מ-17:00 אחר הצהריים ועד הסגירה אפשר יהיה למצוא גם ארבעה סוגי קוקטיילים מרעננים וצבעוניים על בסיס פרי טרי סחוט: ג'ין על תפוח ירוק, קמפרי על תפוז וסודה, עראקעל רימון ולימון, ו-וודקה על תפוזים סחוטים. מחיר לקוקטייל: 38 ₪.
האווירה השמחה של בר רחוב קיצי והמוסיקה הטובה – בחינם.
ארבעת הקולגות מאחורי הפופ אפ – יונתן ברגמן (קפה שפירא), גל עילם (חומוס אבו דאבי) שאול גירמברג (פוקי בודהה בול) וברי סלוצקי פועלים בתחום הקולינריה, האירוח, סצנת הלילה והמוסיקה כבר עשור או שניים. גל מזוהה עם החומוס הגלילי הטרי של אבו דאבי (ואבו אדהם שפתח לפני 20 שנה), חנות התקליטים "חמור" והלייבל של אבו דאבי התומך ביצירה מקומית של מוסיקה שחורה. יונתן הוא המייסד של הקפה הראשון שנפתח בשכונת שפירא, אשר הפך מאז למוסד מארח ויוזם של תרבות, חברה וקהילה. שאול מביא ניסיון קולינרי של שנים רבות במטבחים שונים לפני שפתח את "הפוקי בודהה בול" – מטבח הוואי בתל אביב עם נגיעות אסיאתיות. הקיץ הוא שמח לארח את הפופ אפ ויהיה בנוסף פתוח כרגיל, לישיבה במקום ולמשלוחים.
שאול גרינברג מבעלי הסושי בר
קרדיט צילום קרן שלי
"אנחנו מכירים ואוהבים זה את זה כבר שנים, וחיפשנו לעשות משהו ביחד, משהו חדש ושונה שיכניס אווירה ואנרגיות טובות לעולם של פוסט קורונה, אחרי שנה וחצי קשות במיוחד לכולם", מספר גל עילם. "מיצים טבעיים זה בריאות, ואלכוהול יכניס קצת שמחה".
קרדיט צילום קרן שלי

מיצי מיאו, קינג ג'ורג' 81 תל אביב | 11:00-00:00