מירביי סייבה Mirabei Chiba במופע למען עמותת ״הצל ליבו של ילד״

  •  כתבתה של קרן שלי
מופע הבכורה של ההרכב המוסיקאלי Mirabai ceiba (מירביי סייבה) בישראל
להקת Mirabai ceiba מההרכבים המוסיקאליים המוכרים בעולם,
חברו לכנר הוירטואוז בוגדן ג'וקיש ויופיעו לראשונה בישראל ב- 13.04 באולם סמולרש, אונ' ת"א – הופעה מוזיקאלית חד פעמית ונוגעת ללב.
כל ההכנסות מהמופע יוקדשו כתרומה לעמותת "הצל ליבו של ילד" (Save A Child's Heart) הפועלת בישראל

image

הרכב הלהקה יכלול את צמד המוזיקאים הנפלאים, מרקוס סייבר, גיטריסט וזמר, ואנג'ליקה באומבאך, זמרת ופורטת על נבל וקלידים, יחד עם הכנר הוירטואוז בוגדן ג'וקיש ונגן הצלו האלקטרוני יועד ניר.
הקונצרט שלהם, שעמו הופיעו בכל רחבי העולם, חוגג את השלום, מדובר באירוע של שמחה ואהבה שמצליח לתת ביטוי יוצא דופן לתפיסתם את המוסיקה כשפה אוניברסלית היכולה לאחד בין אנשים, תרבויות ומסורות מכל רחבי העולם.

image

מחירי כרטיס למופע ינועו בין 140 ₪ – 280 ₪ (בהתאם למיקום הישיבה באולם) והכנסותיהם הם קודש לעמותת Save A Child's Heart ( לעמותת הצל ליבו של ילד ) המעניקה ניתוחי לב והליכים מצילי חיים אחרים במרכז הרפואי ע"ש וולפסון בחולון. צוות הרופאים והאחיות של העמותה מפעילים גם קליניקות קרדיולוגיות שבועיות, בארץ ובחו"ל, לאבחון המטופלים ולמעקב רפואי. הצל ליבו של ילד מפעילה בישראל תכניות הכשרה לרופאים ואחיות ממדינות מתפתחות ועד כה, הצילה העמותה את חייהם של יותר מ-4,000 ילדים ממדינות אפריקה, דרום אמריקה, אירופה, אסיה והמזרח התיכון והכשירה למעלה מ 100 אנשי צוות רפואי ממדינות אלו.

image

קרדיט צילום יח״צ