מי ומה היה בפתאל וחברים בסוף השבוע 27.11.14 – 29.11.14

כתבתה של קרן שלי

רכבת אווירית של קהילת העסקים והבידור הגיעה בסוף השבוע האחרון לאילת בכדי לתפוס קרניים אחרונות של שמש קייצית ולהשתתף באירוע "פתאל וחברים" המתקיים זו השנה ה- 7 . מדובר בסוףשבוע (בתשלום) שעורך פתאל אחת לשנה בלעדית לחברי מועדון פתאל וחברים , הכולל שגרירים של הרשת – אמנים, אנשי בידור ואנשי עסקים.

באירוע, שנערך לאורך כל סוף השבוע במלון יו קלאב קורל ביץ' באילת, פינק פתאל את אורחיו במיטב ההופעות, הבידור והקולינריה, עם צוות של כ -200 מוסיקאים ורקדנים אשר הוטסו במיוחד לאירוע . האורחים התקבלו בשדה התעופה עם כוסות שמפניה והוסעו למלון באמצעות רכבים מיוחדים של אאודי אשר הובאו במיוחד לאירוע. בין האמנים שהופיעו מסביב לשעון היו – שירי מימון ורמי קלינשטיין, צביקה הדר, פבלו רוזנברג ושמעון בוסקילה שהופיעו בצהריים בחוף , שרון חזיז , להקת live ועוד.

בין האורחים שחגגו ונחו בסוף השבוע הגיעו: טהוניה רובל ומישל מרסיה, דנית גרינברג עם חברה, דידי הררי ואשתו, ליאור נרקיס ואשתו שהגיעו רק ביום שישי בערב, צביקה הדר שקפץ להופיע בחמישי בערב, מאמנת הפילאטיס הלאומית לאה שנירר, הפרזנטורית של u-share, שאף העבירה שיעור פילאטיס לאורחות המלון לצד מירית וקנין שהעבירה שיעורי זומבה. עוד הופיעו באירוע והחליטו להישאר לכל הסופש היו רמי קליינשטיין, שירי מימון עם בעלה, שמעון בוסקילה, אילנה אביטל, אדם, מייקל הרפז, שרון חזיז ועוד ועוד.

20141130-141221.jpg