מלון אמירי הגליל מציג: אירועי בוטיק בלב חבל הכרמים

כתבתה של קרן שלי

דמיינו את זה…חתונה בלב חבל כרמים אל מול נוף הכנרת ורמת הגולן. חיבור לטבע, פשטות ורומנטיקה. ייחודיות, משפחתיות ואווירת בוטיק שלא מסתיימת באירוע של מספר שעות, אלא נמשכת אל תוך סוף שבוע מלא חוויות. שילוב בין אוכל טוב, מבנה אותנטי מעוצב להפליא, סביבה ירוקה – מטופחת ורחבת ידיים, יוצרים יחד את השילוב האידיאלי אותו זוגות רבים מחפשים.

20140909-142041.jpg

מלון בוטיק "אמירי הגליל" פותח שעריו לאירועים פרטיים ועסקיים באווירה אחרת ומזמין אתכם לחגוג חתונת קונספט, בר מצווה או אירועים עסקיים במקום אחד יחיד ומיוחד.

בלב חורש טבעי, עומד לו מבנה מיוחד במינו ממנו נשקפים נופי הכנרת, מצוק הארבל ורמת הגולן. "אמירי הגליל" – מלון בוטיק וספא. בלובי המלון חלונות לאורך כל הקירות המביאים את הטבע הגלילי לפרוץ פנימה ובמרכז הלובי עומד עץ זית עתיק. מסביב חצר רחבת ידיים, מטופחת, מלאה צמחייה ירוקה וניחוחות גליליים. במלון 17 יחידות אירוח מעוצבות, מסעדת בשרית גלילית כשרה, ספא מפנק המעניק חוויה והתרגעות לגוף ולנפש ושפע פעילויות איכות בסביבת המלון הקרובה.

20140909-142059.jpg

במלון מתקיימים מגוון אירועים החל מחתונות, בריתות, בר ובנות מצווה או שבת חתן ימי הולדת עגולים, כמו גם אירועים עסקיים וסמינרים שמחפשים אירוע באווירה אחרת. בעונת הקיץ ניתן לקיים במקום אירועים לעד 250 איש כאשר האירוע משלב בין חלל החוץ והפנים של המלון. בחורף ניתן לארח אירועים של עד 180 איש במסעדת ולובי המלון.

20140909-142132.jpg

20140909-142218.jpg

מתחם האירועים במלון אמירי הגליל מספק את כל הנדרש להפקת אירוע החל משירותי קייטרינג בניצוחו של שף המלון גילי אלטמן ועד לליווי מקצועי של צוות המלון בהפקה, עיצוב והקמת האירוע. תפריט המסעדה כשר, מגוון ומציע מגוון מנות בשר על טהרת המטבח הגלילי.

אירועים משפחתיים המתקיימים במקום לרוב מלווים בהשכרת המלון כולו למשך סופ"ש שלם או יומיים ללינה עבור המשפחה, מה שהופך את החוויה למשמעותית יותר, ארוכה, אינטימית ומשפחתית, ובאווירה "בוטיקית" נוכח הסטנדרטיים העיצוביים, השירות והאוכל במקום. כך נהנים האורחים מחתונה או כל אירוע אחר בדגש על החיבור המשפחתי.

20140909-142242.jpg

20140909-142307.jpg
מה מייחד את האירועים ב"אמירי הגליל"?
לדברי דנה רוזנבלום, מנהלת האירועים מלון אמירי הגליל: מה שמיוחד באירועים במלון אמירי הגליל הוא שכל אירוע נראה אחרת ולא דומה לקודמו. "הרעיון הוא ליצור משהו ייחודי המתאים לבעל השמחה. לייצר חוויה אותנטית. למשל, החתונה האחרונה שהתארחה אצלנו במקום, הייתה של זוג צעיר, הכלה מאוסטרליה והחתן מישראל. הזוג הכיר בפרוייקט "תגלית" וקיבוץ הגלויות היה ניכר באירוע וגם בעיצוב. מעצבת האירוע מיכל תמם, עיצבה את האירוע כולו באווירה של סידני -ישראל. בחצר קבלת הפנים הציבה אופניים במראה עתיק לצד שילוט עץ עם "חצי הכוונה" ושמות ערים שפוזרו בחלל. העיצוב היה מאוד מינימלי ומדויק והשתלב היטב עם האווירה של הטבע במקום. הרעיון היה לתת אופי של משהו גלובלי, אם כי לא מצועצע אלא שקט, רומנטי וקסום. באירוע חולקו קופסאות זכוכית קשורות בסרט מלאות סוכריות כוכבים לכל אורח, חולצות שחולקו היו עם מפת העולם- ישראל- סידני. שימוש באהילי אורז שנתלו בכל החלל החוץ ונגנית נבל שישבה במרכז החופה בשלב קבלת הפנים. בעת קבלת הפנים נפרס בד החופה על גבי שולחן בקבלת הפנים וכל אורח חתם ורשם עליו ברכות ואיחולים לזוג הטרי. הבד שימש לאחר מכן לחופה וזה היה מרגש, ייחודי ומקסים. הכל עבודת ידם של החתן והכלה בשיתוף עם המעצבת. הרעיון הוא לצקת את אופי הלקוח לאופי המקום וליצור משהו שהוא שונה שלא ישכח".

עיצוב המלון:
בחודשים האחרונים חדרי המלון עברו מייק-אובר אשר כלל שיפוץ חדרי אמבטיה, עיצוב טקסטיל חדש, תאורה ועוד. החדרים בעלי מראה נקי ורענן בקווים שקטים וקלאסיים עם אלמנטים פרחוניים עדכניים המתחברים לנוף ולאווירה מסביב. הרעיון בעיצוב היה שמירה על פתיחות, החיבור בין החוץ לפנים.
ארכיטקטורה- נתן און בר.
עיצוב המלון: קובי סמרנו.
עיצוב החדרים: – מעיין ניב.

אירועי בוטיק באמירי הגליל – אוירה.
האווירה שקטה ונעימה. העיצוב מתאים לאירועי בוטיק בכך שמספק משהו ייחודי שונה ואחר. העיצוב מקנה תחושת בית, ללא ניכור וריחוק, ללא חללים גדולים המנותקים זה מזה. המבנה ייחודי ואותנטי, לובי עם קשתות גדולות, החלל המרכזי והמסעדה עטופים בחלונות גדולים הפתוחים לנוף משני צידי המלון וצופים לכנרת, מצוק הארבל והרי הגליל. במרכז הלובי עץ זית עתיק ועטוף צמחיה. החיבור בין החוץ לפנים יוצר תחושת זרימה עבור אורחי המלון.

חתונה באמירי הגליל- הגשמת חלומות.
מאחר ומדובר בחלל פתוח וגדול ניתן לחלום חלומות ולהגשים אותם במקום. אם כי מי שבוחר במלון אמירי הגליל- לא צריך יותר מידי מניפולציות, המקום עצמו מספק ייחודיות בפני עצמה ואופי שונה שלא רואים בכל אירוע.
השירותיות במקום חשובה מאוד. חשוב שאנשים ירגישו נוח, הצוות קבוע ומכיר כל פרט באירוע וכולם נרתמים להפקה וגם ל"שיגעונות" האורחים.

הדרישה העיצובית המופרעת ביותר שעשו במקום.
דנה מספרת: "לפני מספר שנים התקיימה במקום הפקה גדולה של חברת ביטוח מובילה שפשוט הפכה את המקום למשחקיה אחת גדולה עבור עובדי החברה למשך כל סוף השבוע. יומיים של כיף במלון שהוצף במשחקי פלייסטיישן, ביליארד, שולחן כדורגל וזרמנו עם הלקוח באהבה. אמנם לא היו דרישות עיצוביות, אבל היה ללא ספק מדובר באירוע בוטיק לנוכח האוכל, האופי הייחודי והאינטימיות שבמקום שהיה רק לרשותם.
גם לצילומי סדרת "בטיפול" לפני מספר שנים חלל החדרים שינה אופיו כמו גם הספא והמלון כולו. אנחנו בעד שינויים והגשמת חלומות, זה מקסים לראות איך המקום יכול להשתנות ברגע. כמובן שגם בחתונות הדבר בא לידי ביטוי ואנו גמישים".


לפרטים: מלון בוטיק "אמירי הגליל", סמוך למושב אמירים, גליל עליון.
אתר: www.amirey-hagalil.com.                                                          טלפון: 04-6989815.