מלון בוטיק בהשראת בתי היוקרה של Armani המשדר דרמטיות מסתורית

כתבתה של קרן שלי

מלון הבוטיק החדש 7 קוק כשמו ממוקם ברחוב הרב קוק 7 בירושלים.
רחוב הרב קוק הינו רחוב צדדי שקט בעל היסטוריה מפוארת ובשלל אתרים תיירותיים לביקור בניהם: ממוזיאון התהילים, בית הרב קוק, מסעדת מוזיאון אנה טיכו, הכניסיה האתיופית, מגרש הרוסים ועוד.

ניתן להגיע מהמלון בהליכה לכיכר ציון (המדרחוב), או לרחוב בן יהודה המרכזי שמחבר מצדו המזרחי לכיכר ספרא- בניין העירייה , שער יפו גיא בן הינום, וכד' ומהצד המערבי לכיכר הדווידקא, שוק מחנה יהודה, התחנה המרכזית /סנטר 1.(ניתן להגיע לנקודות אלה בהליכה של כ-(10-15 דקות). המלון מכיל 12 חדרים מרווחים ומעוצבים ע"י סטודיו האוס קריאיטיב באופן המספר סיפור אדריכלי רגיש המשלב בין היסטוריה ותדמית לעוצמת סמטאותיה של העיר האחת.ומיועד לשלב בין החוויה הגיאוגרפית של המקום בו מצוי המלון, סמטת הרב קוק, בית אנה טיכו לבין עיצוב הפנים שיוצר חווית אירוח נעימה וחמה,רכות אריסטוקרטית וניחוח של מלון בוטיק המתכבד בצניעות אצילית ודרמטיות מאופקת. בהתאם נבחרה פלטת הצבעים והחיפויים, צבעוניות רכה הנובעת מתוך צבע אבניה של העיר משפחת הצבעים החומים, מהבהירים ועד הכהים. קשת רחבה של צבעוניות מטאפורית, המלטפת בהרמוניה את קירות החללים.

20141124-233203.jpg

במבואת הכניסה, ניצבת עמדת קבלה המעוצבת ברוח העיצוב הקלאסי השמרני ועוצבה בצבע שחור בשילוב עיטורי זהב קלים היוצרים הקשר סימבולי בין ירושלים למלון ששומר על איפוק סגנוני.העיצוב בהשראת בתי היוקרה של ארמני, ניחוח איטלקי וריח קסום של דרמה שעובדת ברגישות נטולת פומפוזיות. "כבודה של אישה בת מלך פנימה". השטיח השחור מחפה בדרמטיות מסתורית את מסדרונות המלון ומוביל את האורחים ע"ג דוגמת הצבע המוזהבת המודפסת עליו ומדגישה את האופי האלגנטי, היוקרתי.

האומנות המשולבת בחללים השונים מעצימה את חווית התרבות במקום, ומחברת בין הקלאסי למודרני.
את הנופח המודרני מעניקות התמונות המעטרות את מסדרונות המלון, והחדרים – עבודותיו של האמן הבינ"ל צביקה חורש. העבודות כאומנות עכשווית, מעטרות את החללים בצבע,

20141124-233219.jpg

כמו משדכת בין העיר ההיסטורית לבין מגמות האומנות האוונגרדית. העבודה של 4 הרוכבים המוצגת בכניסה למלון- עבודת פופ-ארט המודפסת ע"ג עדשות ננטיקולריות, טכניקה ייחודית אשר פיתח האמן. במלון 4 סוגי חדרים:

סטודיו: מתאים לעד- 3 אנשים (מתאים גם לנכים מצויד דלת כניסה ושירותים מוגדלות, מקלחון גדול, מאחזים וכד' בהתאם לתקן הישראלי .

דלאקס: מעוצב כמו חדר הסטודיו בצירוף מרפסת יכול להכיל עד שלושה אנשים.
חדר משפחה (מתאים לעד 4 אנשים או לזוג ושלושה ילדים).  סוויטה – מיועדת לזוגות בלבד וניתנת להסבה לחדר ישיבות בהזמנה מיוחדת.

כל החדרים מכילים: מקרר קטן, כספת, טלוויזיה LCD עם כבלים, ערכת קפה/תה טריים ,חלוקים ונעלי בית, מייבש שיער WiFi חינם ועוד.
ארוחת הבוקר: מספר אפשרויות עומדות בפני האורחים בנוגע לבחירת ארוחת הבוקר שלהם:
שוברים לאחד מבתי הקפה הסמוכים המציעים שירות מעולה וקייטרינג איכותי וכשר לבחירת האורחים בהתאם לטעמם האישי-
המלון כשר למהדרין וכן השוברים הניתנים מאפשרים לבאי המלון את כל האפשרויות ליהנות מארוחות בהתאם להעדפותיהם.,