מלון הוד המדבר ים המלח

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

מלון ״הוד המדבר״ ממוקם באגן הצפוני של אזור עין בוקק על חוף ים המלח במקום הנמוך ביותר בעולם, המפורסם בסגולותיו הטבעיים ובאקלים הייחודי מלון הוד המדבר, 203 חדרים חדישים ואינטימיים עם נוף פסטורלי הפונים לים המלח מראה פיראי של אחד משבעה פלאי עולם.

 

מלון "הוד המדבר" המחודש והמפואר ששוכן ממש על רצועת חוף ים המלח למלון מוקצה חוף רחצה פרטי והקרבה לחוף במרחק צעדים ספורים, מקנה לו יתרון ממשי על מלונות אחרים שמרוחקים מרצועת החוף.

המלון שזה עתה עבר מתיחת פנים, שופץ בשטחים הציבוריים, נבנה ספא חדש ומפואר

אולי אחד המפוארים שראיתי הספא המרגיע עם מוזיקת צ׳ילאווט חרישית כולל חדרי טיפולים ומסאג׳ים לזוג או ליחיד, סאונה יבשה ורטובה, ג׳קוזי וחדר התרגעות מפואר ומפנק במיוחד.

בנוסף הוקם אגף סוויטות VIP מפוארות

ביותר, מרוהטות במיטב הסטייל והיוקרה, פועלת בשיטת הבית החכם

והדובדבן שבקצפת שלכל סוויטה יש בריכה פרטית ומרפסת גן מאובזרת בכל הנדרש לגרום לאורח חופשה חלומית שטרם נראתה בעבר.

בנוסף המלון מגיש ארוחות משובחות ועשירות בטעם ביתי תוך הקפדה על טריות וחומרי גלם מעולים ללא פשרות.

היה לנו העונג להכיר את חמיד מנהל המלון בחור נמרץ ובעל חזון שמנהל את המלון במירב הרגישות והמקצועיות.

בנוסף המלון מספק ערבי תרבות והופעות של מיטב הזמרים, שמגיעים ממרכז הארץ כדי להופיע ולהנעים את חופשתם של האורחים. נדהמנו לגלות שהזמרת המפורסמת לימור פרי, זמרת נחשבת ביותר עם רזומה עשיר, הגיעה והופיעה בלובי ובאמת הרימה הופעה מקסימה, מגוונת בכל השפות והמקצבים והצליחה להשביע את רצונם של כל האורחים.

אז כן, אנחנו זכינו להתארח באחת הסוויטות היפות והמפנקות ומה שנותר הוא לשתף אתכם ברשמים הנעימים שחווינו במלון מבחינתנו מלון הוד המדבר מומלץ בחום.

מלון הוד המדבר

חוף עין בוקק ים המלח

טל-08-6688222