מלון מגדלה טבריה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

מלון מגדלה טבריה, מלון צליינים יחודי שמאחד לבבות ומהווה בית לנוצרים ויהודים כאחד, המלון שוכן קרוב למושבה מגדל, למרגלות הר ארבל ונושק לכנרת.

מלון מגדלה  בנוי לאורך רחבה המקיפה פאטיו מדהים שלאורכה בריכת נוי, מזרקות ומדשאות ושוכנות למרגלות הר ארבל הירוק תמיד. המלון מעוצב בעיצוב מודרני עכשווי ומדוייק ומכיל 150 חדרים מפנקים, מעוצבים  במיטב היופי והנוחות. החדרים גדולים מאוד 33 מטרים ומכילים או מיטת קינג סאייז או 2 מיטות גדולות ומפנקות שממש מותאמות לשינה של זוג בנוחות יתרה. כמו כן בכל חדר תקבלו חלוקי אמבטיה, נעלי בית וכל מוצרי הטואלטיקה, ג׳ל רחצה, שמפו, מרכך, קרם גוף ואפילו כלי תפירה.

מסעדת המלון מגישה מידי יום ארוחות בוקר מגוונות וטעימות בבופה עשיר שכולל מבחר גבינות קשות ורכות במגוון תוספות וטעמים, מבחר דגים מעושנים, מלוחים וכבושים. מבחר ירקות וסלטים, מבחר ביצים, חביתות, שקשוקה אדומה וירוקה. מבחר מאפים מלוחים ומתוקים , עוגות ופירות טריים.

טארק מנהל מזון ומשקאות ולצידו עלא שף המלון

כמובן משקאות קרים וחמים לרבות קפה, קפוצ’ינו ושוקו לילדים.

כמו כן מוגשת ארוחת ערב עשירה שכוללת מרק, מבחר דגים ובשרים, ירקות צלויים, אפויים וחיים ומבחר תוספות שמוגשים לצד קינוחים ופירות טריים.

מלון הצליינים היוקרתי, שבנייתו ובניית המרכז הרוחני שלו התעכבו במשך שנים עקב גילוי העיר מגדלה העתיקה הסמוכה בחפירת הצלה, כבר נגע סוף-סוף באושר כשהוא מרחף על שיאי התיירות העולמית לישראל שהיו אמורים להמשיך לתוך שנת 2020, אבל אז נסגרו השמיים והתיירים הפסיקו לבוא.

לצד גילוי העיר העתיקה שממנה מגיעה מרים המגדלית (היא מריה מגדלנה החשובה לנצרות) וחשיפת הממצאים בה, קיוו ודאי במלון לקלוט אלפי תיירים בשנה שייהנו גם מהכנרת המלאה וגם מהאתר שבו התגלתה אחת התגליות החשובות בארכיאולוגיה הישראלית – אבן מבית הכנסת של העיר שמתוארך למאה הראשונה לספירה, ועליה קראו ככל הנראה את התורה. על האבן

עיטורים של מנורה, דקלים, רימונים, רוזטות שאר סממנים יהודאים, שהעתק שלה נמצא כיום באתר. אולם האבן, כמו גם המלון, יחכו לתיירים שאולי יבואו

עתיקות – עיר הדייגים מגדלה מעבר לחלון

כאמור, אחד הדברים המיוחדים במלון הוא השילוב בין עבר לעתיד בלובי המלון מעבר לקיר הזכוכית של הלובי, נמצא אתר ארכאולוגי מרשים ביותר של עיר הדייגים היהודית מגדלה.

כפר הדייגים מגדלה למעשה נחשף כאשר חפרו את היסודות למלון בשנת 2009, ואז החלו עבודות ארכאולוגיות ממושכות. את העבודות ניהלה הכנסייה ולא רשות העתיקות, משום שזהו שטח פרטי. הושקעו בהן 12 מיליון שקל, והן עדיין לא הסתיימו. כיום אפשר להיכנס לאתר העתיקות גם בלי קשר למלון, אך אורחי המלון נכנסים חינם.

מלון מגדלה – בריכה וחדר כושר

בריכת המלון מפנקת במיוחד ומציעה מקום התרעננות ומפלט מהחום הכבד. סביב הבריכה יש מיטות שיזוף ובצד קיימת בריכת פעוטות  סביב הבריכה יש מיטות שיזוף, בשטח הבריכה מוצב מיכל של מים קרים ושל זסנגריה חמה עם כוסות חד פעמיות לרווחת האורחים.

כנסייה ומרכז רוחני

כאמור, מדובר במלון שנמצא בבעלות הכנסייה ובמקור הוא יועד למבקרים נוצרים מכל העולם. לפני פרוץ הקורונה, ביקרו במלון ובעתיקות הסמוכות אלפי תיירים בשבוע.

בשטח המלון נבנה מרכז רוחני ששמו דוק אין אלתום (DUC IN ALTUM), הכולל כנסייה גדולה ומרכז מבקרים.

מלון מגדלה יוצא עם מבצעים לחורף 2022

בהזמנת חדר בסופ״ש, תוכלו לקבל בונוס לביקור בשבת

הבחירה היא כניסה לאתר החרמון או כניסה לחמי טבריה.
מלון מגדלה
טל-074-700-3204