מלון רסטל טבריה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום מייקל פלדמן

מלון רסטל, שוכן בלב ליבה של העיר טבריה, מרחק נסיעה של חמש דקות מהכנרת, מלון מקסים שמשתרע על שטח נרחב עם בריכת שחייה חיצונית יפיפיה, מטופחת ונעימה. כל השטחים הציבוריים מעוצבים בטוב טעם וניחנים בנקיון מופתי, חדרי המלון גדולים ומעוצבים במיטב הנוחות והסטייל.
image

 

המלון מציע ארוחת בוקר עשירה ומצוינת וכמו כן ניתן לשהות על בסיס חצי פנסיון ולהנות מארוחת ערב משובחת עם המטעמים שמציע שף המלון.
image
אוכל טעים מאוד ומוגש בצורה יפה ואסטטית. המלון עובד בקונספט של קבוצות של תיירים שמגיעים מכל העולם, להתארח ללילה או מספר לילות.
image

למלון אין תעודת כשרות והוא מאוד מתאים לקהל חילוני או קהל רוסי שמחפש מלון יפה, מטופח ונעים עם חדרים מאוד יפים, בריכת שחיה, חדר כושר, אינטרנט אלחוטי חינם כולל עמדות מחשב לרשות האורח, צוות אדיב ומפנק ואוכל מצויין במחיר אטרקטיבי.

אני התארחתי במלון בשבת האחרונה, מהתנסות אישית שלי, מאוד נהנתי וממליצה על המלון בחום ומכל הלב.
המלון שוכן במיקום נוח לבילוי בעיר טבריה, כחמש דקות נסיעה מהכנרת המרהיבה ומאפשר כניסה ויציאה מהירה מהעיר למטיילים בצפון הארץ – סביב הכנרת, בצפת, ראש פינה, הגליל והרי הגולן.
image

במלון 175 חדרים,במבנה אחד בן שש קומות, שלוש מעליות לשרות האורחים. הלובי, הבר, המסעדה,וחדרי האירוח שופצו עבורכם על מנת להעניק חוויה עדכנית ומודרנית תוך שמירה על מבנה האבן המחפה את המלון ושדרת הדקלים.

מלון רסטל רחוב יהודה הלוי 1 טבריה.

טל-04-6790555