מנו ספנות משיקה את אוניית הפאר Crown Iris הדור הבא של הקרוזים

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח”צ

מנו ספנות מציגה את הדור הבא של הקרוזים בישראל "Crown Iris"

 

אוניית התענוגות, אשר הגיעה לנמל חיפה, תהפוך לגדולה בישראל באורך 216 מטר, 750 חדרים בסטנדרט גבוה המאכלסים עד 2,000 נוסעים. מורן מנו, סמנכ"ל מנו ספנות ״קראון איריס״  תציע לקהל לקוחותינו מוצר חדש, יחודי ואטרקטיבי, ותקבע סטנדרטים חדשים בתחום שיט התענוגות בישראל. אני סמוך ובטוח כי צפויה לאורחינו חוויה יוצאת דופן"

חברת מנו ספנות, תפעיל את אוניית התענוגות, שתיקרא תחת השם "Crown Iris" ("קראון איריס"), על שם איריס מנו, רעייתו של משה מנו, הבעלים ויו"ר קבוצת מנו ספנות. האונייה, אשר הגיעה לנמל חיפה, תצטרף לצי האניות

שמפעילה חברת מנו ספנות ותהפוך לאוניית התענוגות הגדולה ביותר שהגיעה לישראל עד היום. האונייה, אשר תחל את הפלגותיה ב 11.4, במתכונת פנסיון מלא, צפויה לשוט ליעדים האהובים והמבוקשים: יוון והאיים, איטליה, סיציליה, קרואטיה, קפריסין ועוד רבים וטובים.

אורכה של ה'קראון איריס' הוא כ- 216 מטר, יש בה כ- 11 קומות, 6 מעליות, כ- 750 חדרים בסטנדרט הגבוה ביותר, כולל חדרי סוויטות וחדרים עם מרפסות, וביכולתה לאכלס עד 2,000 איש בהפלגה.

האונייה מציעה מגוון חדרים לכל סוג חופשה, כאשר הנוסעים יוכלו לבחור בין חדרי קלאסיק ודלוקס עם או בלי חלון, בגודל 10 מ"ר, סוויטה פנורמית הכוללת אמבטיה, סוויטה עם מרפסת וכן סוויטת פרימיום עם מרפסת וסוויטה נשיאותית בגודל של כ-37 מ"ר. ועד ל- 37 מ"ר לסוויטה הנשיאותית. כמו כן, נבנו חדרים שהותאמו במיוחד לנוסעים בעלי מוגבלויות.  

השטחים הציבוריים ב"קראון איריס", יכללו בין היתר מסלול הליכה מעגלי באורך 500 מטר, אולם מופעים גדול ומפואר,אולמות אירועים לחגיגות פרטיות, 5 מסעדות שף מגוונות, מועדון לילה, בית כנסת, מגרש כדורסל, מתחם דיוטי פרי, קזינו, סיפוני שיזוף, חדרי ספא, חדר כושר ומועדון ילדים. כמו כן, האונייה תכלול בריכות שחייה רחבות ידיים, ג'קוזי, וגולת הכותרת מגלשת מים שיורדת מעל הקומה ה-11 ומשקיפה לנוף מרהיב ממעוף הציפור.

במנו ספנות צופים כי ה"קראון איריס" תאפשר להגיע לקהל חדש ורחב יותר. לדברי מורן מנו, סמנכ"ל מנו ספנות,"קראון איריס תציע לקהל לקוחותינו מוצר חדש, ייחודי ואטרקטיבי. כמו כן, היא תקבע סטנדרטים חדשים בתחום שיט התענוגות בישראל. אני סמוך ובטוח כי צפויה לאורחינו חוויה יוצאת דופן.

"מנו ספנות" עוסקת בתחומי ספנות שונים ומגוונים כבעלים, מפעילה ומנהלת אוניות. החברה מציעה מגוון שירותים רחב בתחום ההובלה הימית הבינלאומית: הובלת כל סוגי המכולות, המטענים והצובר, באמצעות צי אוניות אמינות ומודרניות. החברה נמצאת ברשימת 100 החברות המובילות בישראל במדד "Dun's 100" של חברת דן אנד ברדסטריט. החברה היא חברה בת של קבוצת מנו הולדינגסמשה מנו הוא מייסד, בעלים, יו"ר ונשיא חברת מנו ספנות. כמו כן, החברה עוסקת בנדל"ן איכותי, הכולל מבני משרדים ובתי מלון בארץ ובחו"ל.

החברה משמת גם כנציגה והסוכנת הכללית בישראל של חברת K-Line מקבוצת Kawasaki, חברה מהגדולות שבכלכלת יפן, ובנוסף מייצגת בישראל את חברת .Neptune Line כמו כן מהווה החברה הנציגה הבלעדית של קווי

ספנות נוספים מספרד, אוקראינה, יוון, גרמניה ורוסיה. החברה מובילה גם פחם לתחנות הכוח של חברת החשמל בישראל.