מנשה רגיב השיק ערב דיפלומטי נוצץ בנוכחות שגריר בולגריה וראשי ערים

כתבתה של קרן שלי

מנשה רגיב יקיר של העיר יהוד מונוסון. השיק ערב דיפלומטי נוצץ ואירוח כיד המלך, בביתו שביהוד. הועידה בנושא פרוייקט ״עיר חכמה״ שארגן השלטון המקומי. במסגרתה הגיעו 400 ראשי ערים מכל רחבי העולם.

לביתו של מנשה רגיב הגיעו 15 ראשי ערים מבולגריה, בנוכחות השגריר הבולגרי דימיטר מיכאלוב, שר התקשורת מר איוב קרא, ראש עריית יהוד מונוסון הגברת  עו״ד יעלה מקליס, נשיא לשכת המסחר ישראל בולגריה מר ג׳קי ארואטי, נשיא מועדון השגרירים בישראל השגריר יצחק אלדן, קונסולית כבוד של פרגוואי עו״ד רות עמית פוגל, קונסולית כבוד של לטביה ואשת העסקים הגברת שרה אללוף,

סמנכ״ל קשרי חוץ במרכז השלטון המקומי הגברת רות וסרמן לנדה, נשיא לשכת המסחר ישראל פורטוגל מר מיכאל בולוחובסקי,

 יו״ר ההסתדרות מרחב גבעתיים וכל בקעת אונו מר עופר חתוכה, מנהלת הפיתוח העסקי של מועדון השגרירים בישראל דנה שוורצברג, עו״ד מאור ברדיצ׳בסקי, איציק קמיליאן ואנשי עסקים נוספים;

מנשה רגיב וידידו שר התקשורת מר איוב קרא

מנשה בחר את תאריך ה- 14.2.18 ערב יום האהבה שבו הביעה את אהבתו המיוחדת לבולגריה ולעם הבולגרי. איש רב פעלים התורם לקידום העיר בנושאים רבים: החלפת סטודנטים ותלמידי תיכון מצטיינים שמהווים כמעין שגרירים מבולגריה וישראל. המגמה לבנות עיר תאומה של יהוד מונוסון כדי לחזק את הקשר בין הערים והמדינות.

מנשה רגיב ושגריר בולגריה מיכאלוב דימיטר

מנשה פועל לקידום הקשרים הדיפלומטים ישראל בולגריה ולא מעט בזכות פעילותו הענפה לקידום קשרי הידידות בין ישראל לבולגריה קוצרות הצלחה רבה.

קונסולית כבוד של פרגוואי מימין ומשמאלה קונסולית כבוד של לטביה

מנשה רגיב היה בן טיפוחיו של יצחק זיקו גרציאני, מנצח תזמורת צה״ל.

ממשלת בולגריה חנכה רחוב בסופיה על שמו של זיקו גרציאני וחלומו של מנשה התגשם. מנשה אירגן את נסיעתה של תזמורת צה״ל למסע הופעות בבולגריה. הופעה בעיר הולדתו של זיקו גרציאני העיר רוסה ובערים נוספות.

מר יצחק אלדן נשיא מועדון השגרירים

מצעד הצדעה של תזמורת צה״ל ברחוב על שמו של יצחק זיקו גרציאני במעמד חברי הממשלה והפרלמנט הבולגרי, דפלומטים ושגריר ישראל בבולגריה.

מנשה רגיב ורות וסרמן סמנכ״ל קשרי חוץ בשלטון המקומי.

מסע ההופעות בבולגריה הסתיים בקונצרט מלכותי, באולם הפרלמנט הבולגרי בשיתוף פעולה עם התזמורת הממלכתית הגברדצי של נשיא בולגריה.

לאחר שנה מנשה יזם ביקור גומלין של התזמורת הגברדצי בקונצרט חגיגי משותף עם תזמורת צה״ל בהיכל התרבות תל אביב לעיני 3000 איש. במעמד 2 הרמטכ״לים של 2 המדינות, אנשי ממשל וחברי פרלמנט, שגרירים ממדינות שונות, הקהילה הבולגרית וקהל מכובד.

ראשת העיר יהוד נווה מונוסון המארחת הגברת יעלה מקליס, העניקה תעודות הוקרה לשר התקשורת איוב קרא, שגריר בולגריה בישראל, נשיא מועדון השגרירים בישראל ולסמנכ״ל קשרי חוץ בשלטון המקומי אשר שהשתתפו באירוע חשוב זה.