אורה שני מסיבת חנוכה בחוות רונית לפצועי בית לוינשטיין בנוכחות שר הבטחון בוג׳י יעלון 23.12.14

כתבתה של קרן שלי

האיוונט, מסיבת חנוכה לפצועי בית לוינשטיין שנערכת כמסורת זו השנה ה-33 בנוכחות שר הבטחון שמלווה את האירוע מידי שנה. הערב המכובד נחגג ע״י הזוג המאמץ של הלוחמים והפצועים ממלחמת שלום הגליל הראשונה, אורה ויאיר שני. אנשים יקרים ובעלי חזון שהקדישו את חייהם למען הפצועים של בית לוינשטיין, שבזמן המלחמה שימש כבית חולים רגיל.

20141228-090943.jpg

כל פצועי הראש שהגיעו לבית חולים רמב״ם, פונו ללוינשטיין כדי שבית החולים יוכל לקלוט חיילים נוספים משדה הקרב. בית לוינשטיין שידוע כאחד הבתי החולים המתקדמים בעולם במכשירי דימות וחדרי גירוי וקרו הרבה ניסים של צמחים שהתעוררו וחזרו לחיים בזכות הטיפול המסור שקבלו. אורה שנולדה בנר השלישי של חנוכה בעלה יאיר בנה הבכור ליאור בנה אורן והבנות אורית והילה שהיא ההילה שמשרה על המשפחה המופלאה. כל השמות מסמלים אור ואת חג האורים כמובן. דבקה במסורת של קיום הערב החשוב והמרגש. לצורך כך היא פונה לתורמים ויזמים. אנשים טובים באמצע הדרך שנרתמים יחד להגשמת החלום. יש לציין שאורה ויאיר יוזמים בימי שני בשבוע פעילויות שונות לפצועים מפגשים משותפים, יציאה להצגות ומופעים ואף ביקור במסעדות שנתרמות ע״י מפיקים ובעלי מסעדות ששמחים לארח את הפצועים כי בעצם הנתינה היא קבלה של סיפוק אין סופי לנשמה.

 

20141228-091324.jpg

אורה ויאיר גם מארגנים נופש באילת באחד מבתי המלון בעקר של רשת מלונות פתאל באדיבותו של דוד פתאל מבעלי הרשת. וארקיע שנרתמת בהנחות לכרטיסי הטיסה.
תודה מיוחדת לאהוד בן סירה שתורם את האולם מידי שנה במחיר התנדבות וגם לקיטרינג פלפל פרודקשן על האוכל המשובח. כל פצוע בהגיעו לאירוע מקבל בכניסה שי בשווי 500 ש״ח.


כמו כן משתתף בהגרלה נושאת פרסים שווים ויקרי ערך בזכות כל נותני החסויות.
עלו לבמה וברכו את הפצועים שר הבטחון מר בוג׳י יעלון, יו״ר חוג הידידים של בית לוינשטיין מר ארז מלצר, תעודת הוקרה הוענקה לפרופסור הרט שהיה מנכ״ל בית לוינשטיין הרבה שנים.
בחלק האמנותי הופיע הזמרת מורן מזוז, אומן החצוצרה הוירטואוז, אריק דוידוב, ארז דלל, מוסיקה, קונצנזוס, הרכב מוסיקלי והנחיה אייל מדני, מגיש ״החצר האחורית״ רשת ב׳.
אורה שני עלתה לבמה והודתה לכל באי הארוע ומי שכיבד בנוכחותו, דוד בן בסט רדיוס 100 ואשתו היפה מירה, עודד יונה, יו״ר ארגון נכה צה״ל מחוז תל -אביב, עורך דין עידן קליינמן, רמ״ח נפגעים ארצי יפה מור, קצינות נפגעים של כל החילות וכמובן הגברת שולה מליק מנכ״לית בית לוינשטיין.

20141228-090825.jpg