מסעדת השקד

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

מסעדת השקד מוסד תל אביבי ששמו הולך לפניו. מסעדת דגים ומאכלי ים בניחוח ים תיכוני עסק משפחתי שנוסד בשנת 1964 על ידי חיים ואמו אסתר והיום ביתו רז שמנהלת את המסעדה.

מסעדת השקד מגישה מנות מצויינות של דגים, סרטנים, שפודי לוקוס, טונה ופירות ים שעשויים או בטיגון או על הגריל כמו כן המסעדה מתמחה בעישון דגים במקום.

האמא אסתר שהיתה מנהלת את המסעדה על ידי מבט אחד שלה ניהלה את כל המסעדה.  כל סלטי המסעדה, הגפילטע פיש, הבו ואריה המפורסמת ומתכונים כמוסים שהיו רק שלה.

הדגים ופירות הים מגיעים טריים והאוכל נעשה מחומרי גלם מעולים ללא פשרות.

התפריט העשיר והבלתי מתפשר של המסעדה כולל מנות דגל מבית סבתא אסתר כמו קציצות הדגים המפורסמות או קרם הבוואריה שקרוי על שמה.

היה לנו העונג להתארח במסעדה ולהכיר את חיים שליו בעל המסעדה ואת ביתו רז שמנהלת את המסעדה וטל ביתו הקטנה שהיא אחראית משמרת.

טעמנו מספר מנות ראשות מצויינות מבחר סלטי הבית, איקרה מצויינת מוגשת לצד בצל לבן קצוץ, חציל קלוי על האש קלוי מוגש עם טחינה טבעית מעולה, סביצ׳ה דג מעולה לעיקריות לקחנו מנת שרימפס מוקפץ בחמאת שום ויין לבן ומנת הדגל של המסעדה פורל מעושן מפולת עשוי בגריל,

מנה מעולה וטעימה ביותר לדיזרט בחרנו כמובן בואריה מדהימה ושטרודל תפוחים גם מהמתכונים של סבתא אסתר.

מסעדת השקד מגישה ארוחות עסקיות בין השעות 12:00 עד 17:00

ישנם מספר תפריטים המחירים נעים בין 89 שקלים ל 138 שקלים. במחיר המנה העקרית מקבלים מנה ראשונה ושתיה.

מסעדת השקד ערוכה לאירועים פרטיים ועסקיים מכל סוג ערוכה לארח כ80 איש בישיבה בתוך המסעדה בנוסף ישנם שולחנות ברחבה הקדמית והאחורית ובקיץ ניתן לערוך אירוע לעד 120 איש באירוח פנימי וחיצוני.

אנחנו נהננו מאוד והמסעדה מעולה ומומלצת בחום.

מסעדת השקד

רחוב החשמונאים 90 תל אביב יפו

טל-03-5610546

שעות פעילות ימי ראשון עד חמישי 12:00 עד 23:00

ימי שבת מ12:00 עד 18:00