מסעדת טאג׳ מאהל בים המלח מומלץ

כתבתה של קרן שלי

צלמת לאלי לאה נחמה

מסעדת טאג׳ מאהל בים המלח. במקום הנמוך ביותר בעולם, באוירת שאנטי פסטורלית ונוף עוצר נשימה. שוכנת המסעדה המיוחדת במינה לאורך חופי ים המלח. מאהל בדואי מדהים מעוצב ומאובזר כמיטב המסורת הבדואית בצבעים חמים בגווני אדום, ורוד וכתום שמשרים חמימות ואווירה ביתית.

 

המסעדה המיוחדת משמשת כמסעדה מזרחית, אורינטלית וכמקום בילוי בערב.  שכולל בר משקאות, זמר ששר להיטים,  בעברית ולועזית ורקדנית בטן מדהימה שמופיע בפני האורחים. כך שאפשר לשלב ארוחת ערב שהיא בילוי, פתרון מושלם לאורחים שמגיעים להתארח בבתי המלון במתכונת לינה וארוחת בוקר.


יש לציין שמחירי המנות סבירים בהחלט ושווים לכל  כיס.
המסעדה ערוכה לארח עד 200 אורחים בישיבה, וגם מארחת ערבי גיבוש וארוחות ערב לקבוצות. וארועים פרטיים בר ובת מצווה,  או חתונה, באווירה שונה ומיוחדת.


בהגיענו למסעדה קיבלו את פנינו יוסי ושרון שהם בעלי המסעדה, אנשים בעלי חזון, שהם באמת סיפור הצלחה. שרון בחורה תימניה מקסימה שהגיע משוודיה וביחד הגו את הרעיון, להקים את המאהל ששוכן בין מלון ישרוטל גנים לבין מלון לאונרדו אין. צמוד למסעדה יש בריכת שחיה מדהימה וגם בריכת ילדים למי שמגיע בשעות היום יכול להנות גם מהאוכל המשובח וגם מהבריכות או לסרוגין, להנות מנרגילה בשעות הערביים. השילוב המעניין של המאהל עם הבריכות והבר שמשמש כמקום בילוי עושה את המקום לאטרקטיבי שונה ומיוחד.


סמי השף פינק אותנו בפלטת סלטים ענקית שכוללת צלחת חומוס ושמן זית עם לימון, סלט מדבוחה מדהים עם שום ופלפלים, טחינה עם עגבניות, חמוצי הבית, סלט כרוב חמצמץ משגע מלווה בפיתות חמות וטעימות. קערה של תבשיל מיוחד וריחני של כבש בתנור עם תפוחי אדמה ברוטב אדום עם נגיעות של הל טעם גן עדן שנמס בפה. סלט ערבי רענן קצוץ במקום, מתובל בשמן זית ולימון טרי. ושפודי פרגיות בגריל, ברח וטעם של עוד.


יש לציין שכל צוות המסעדה חאלד שאחראי על השרות לאורח שעובד כבר 6 שנים יחד עם השף והבעלים נותנים שרות אדיב ואוכל מעולה ומפנק וממומלץ בחום.

 

מול קניון עין התכלת, בחצר מלון לאונרדו אין (ליד הבריכה), ים המלח
טלפון: 053-8094823
פקס: 08-9107869
אתר אינטרנט: www.taj-mahal.co.il