מסעדת כנארי המעיין נצרת

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

מסעדת כנארי בלב נצרת נפתחה בתחילת 2014. הגשמת חלום של שני תושבי המקום, חסן עואודה ודוקטור חאלד סלים בעל אולם אירועים בכפר עבילין אל ראשיד. חסן הוא ספק של בשר שסיפק את הבשר לאולם האירועים וכך נרקמה חברות אמיצה בין הדוקטור לחסן ויחד הקימו מסעדה לתפארת, הביאו כל אחד מהם אל המסעדה את הניסיון הרב שצברו במהלך השנים.

חסן עואודה בעל המסעדה

זכינו להתארח במסעדה ולטעום ממבחר העצום של מצעד הסלטים הטריים והמדיהימים חוויה קולינרית בפני עצמה.  ובשר כבש משובח על הגריל לצד תוספות חמות וקינוחים טעימים, עוגת שוקולד חמה ועוגת גבינה מצויינת מוגש לצד תה עם נענע.מסעדת כנארי מגישה אל הסועד מטבח ערבי גלילי משובח בדגש על בשר איכותי, סלטים טריים

המבוססים על עונתיות ועל חומרי הגלם המשובחים של האזור והכל בקריצה אירופאית קלה. העיצוב הייחודי המודרני של המקום משתלב היטב במבנה

העתיק. בלב חלל המסעדה מזדקרות תקרות קמורות של מבנה עות'מאני עתיק. המבנה המרשים, מתועד על קירות המסעדה בתמונות מהתקופה העותומאנית.

ומתאר את ההווי שהתרחש כאן בתקופה. בשנת 1875 החלל שימש כחמאם טורקי ב1957 שימש כבית קולנוע ולאחר מכן הפך לנגריה של ערית נצרת. המסעדה נמצאת ברחבת המעיין, במרחק טיפת מים קדושים מהכנסייה האורתודוקסית ומרחק הליכה קצר מכנסיית הבשורה.

לרשות האורחים קומת גלריה מרשימה לאירועים וארוחות ייחודיות בלב נצרת. קומת הגלריה מכילה 100 מקומות ישיבה. אפשרות לערוך אירוע במסעדה גם בקומת הכניסה המשקיפה על מעיין מרים ומכילה עד 60 מקומות ישיבה. מערכת מולטימדיה תשרת את הקבוצות לטובת הרצאות ומצגות אשר יוקרנו על מסכי הפלסמה ברחבי המסעדה. אנו מזמינים אתכם לחוויה נצרתית קולינרית המשלבת ישן עם חדש, אוכל מקומי מובהק עם מנות משתלבות מכל העולם. מומלץ לבוא ליהנות מארוחה או מאירוע קסום בנצרת, צמוד לאתרים הקדושים ובלב ההוויה הקולינרית השופעת של העיר אנחנו מאוד נהננו וממליצים על המסעדה בחום.

מסעדת כנארי
רחוב הגליל 1 כיכר המעיין
כנארי טל-04-6797235