מסעדת ענבה מודיעין מעולה ומומלצת בחום

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ ובאדיבות קרן שלי

מסעדת ענבה מודיעין מסעדה מדהימה עם נוף פסטורלי שוכנת מעל פארק ענבה ומשקיפה לאגם ונוף הרים צלול כיין.

זכינו להתארח במסעדה האיכותית ששייכת לענבר גוהר וחגי גילשון, חברה צעירים ובעלי חזון שהחליטו יחד להגשים חלום ולפתוח מסעדה שתיתן מענה לקהל שמגיע להנות מהפארק ורוצה להתפנק בארוחה טעימה בצהרים  או ארוחת בוקר או סתם קפה עם משהו מתוק.

ארוחה טובה פותחים עם לחם הבית חם ומהביל מוגש לצד סלסלת עגבניות מרוסקות ומתבל ירוק טעים ומהנה.

בערב הקפה, בר, מסעדה. עובד במתכונת פאב ומידי פעם מארגן ערבים עם זמר אורח.‏

פלאפל קינואה מוגש לצד סלטון חמצמץ, חסה, גמבות, בצל סגול, צ׳יפס קרישה וטחינה לבנה. מנה מצויינת מוגש חם וטעים ביותר.

אכלנו ארוחה טעימה, חווייתית ובלתי נשכחת. פרי יצירתו של השף איתן מור יש לציין שהמנות איכותיות, יפות, טעימות מאוד וערבות לחיך באיכות גבוה וללא פשרות.

קרפצ׳יו פילה עגל מוגש בשמן זית, מלח ים אטלנטי, רוטב בלסמי מצומצם וגבינת פרמז׳ן.

לפני כשנה נפתחה מסעדה חדשה במודיעין שחרטה על דגלה והפכה לנכס בעיר מודיעין שראויה למקום מפגש ולמסעדה אייכותית…

סלט קיסר עם חזה עוף מורכב מחסה, בצל סגול, צלפים, קורנישונים, קרוטונים,ביצה עלומה ופרמז׳ן

תושבי מודיעין כבר לא צריכים לנסוע לתל אביב כדי להנות מאוכל משובח, אווירה חמימה ונוף מרהיב ביופיו. בענבה בר מסעדה יש הכל בחבילה אחת ו"קרוב לבית". התפריט שמציעה המסעדה מגוון, תפור בעדינות ומתאים

קלבוני טלה עם בצל, נענע ופטרוזיליה. אורז מג׳דרה, טחינה ורוטב משוויה.

לאוכלוסיה האיכותית של מודיעין, אוכלוסיה שלא מחפשת רק סטקייה, חומוס ופיתה לצד סלטים בטעם ים תיכוני אלא תפריט המתאים לקרנבורים, צימחונים, וילדים במחיר שווה לכל כיס. וכל זה באווירה נעימה ורגועה, מוזיקת רקע בווליום נעים לאוזן ונוף מרהיב.

סיניה מש ברוטב עגבניות קציצות שעועית מש מונבטת, ברוקולי, פלחי כרובית, רוטב עגבניות, טחינה קרה, צנוברים ופטרוזיליה.
שניצל עגל שייטל דפוק דק בציפוי פנקו, מוגש לצד פירה או אורז, קרינשונים וחרדל דיז׳ון.

בעלי המסעדה, ענבר גוהר וחגי גילשון, צעירים בשנות ה 20 לחייהם, עשו צעד אמיץ והחליטו שאת הקריירה שלהם ייבנו במודיעין, עיר מדהימה ותושבים "ליגה בינלאומית". ענבר וחגי בדקו מספר מקומות אפשריים למסעדה בגוש דן ובשפלה הפנימית והחליטו ללכת עם הלב… למודיעין. הם מצאו במודיעין. 

פילה סלמון צרוב מוגש עם ניוקי ברוטב ברוקולי, שמנת ובזיליקום או ניתן לבחור כל תוספת שרוצים מהתוספות הקיימות.

תושבים ברמה סוציו-אקונומית גבוהה לצד מחסור במסעדות ובמקומות בילוי הפתוחים בשבת ולכן כשמצאו את המבנה המתאים עם הנוף המדהים נפל הפור ויחד החליטו "ללכת על זה" ונוצר הקשר שהבשיל לכלל שותפות פורייה ומוצלחת

ספיישל היום דג שלם חצי מטוגן וחצי עשוי בגריל מוגש לצד תוספת לבחירה

במהלך עבודתה נחשפה לצדדים הניהוליים של עסקי המסעדנות אשר ריתקו אותה והזינו את שאיפותיה ליזום ולנהל עסק משלה. הקמת מסעדה במודיעין הייתה אך מתבקשת מבחינתה משום שחיפשה לפעול בעיר בה גדלה ואהבה שם מתגוררת משפחתה וחבריה שיכלו לעמוד לצידה ולסייע לה.

סלט אביב שהרכיבו עבורנו עם עגבניות שרי תרמילי אפונה וכל הטוב שאינכם הרואות טעים ומומלץ.

חגי גילשון, 27, ילד טוב ירושלים, סיים את שרותו הצבאי (נח"ל, גרעין צאלים) והלך אחרי הלב והחשק להיות ברמן. הוא החל את דרכו ב "מלה בר" בעין כרם ומשם עבר ל "רסטו בר" ומשם שידרג ל"מחנהיודה" שבה עבד כשנתיים וחצי.

מנה ראשונה מומלצת כרובית מטוגנת מוגש עם איולי פטרוזיליה, טחינה ולימון.

"מחנהיודה" הייתה בית ספר… בית ספר לניהול צוות עובדים, ניהול "פלור" ובית ספר לניהול הכשרות מקצועיות (הכשרות יין, מלצרים, שרות והגשה).
מצוייד בכלים האלה והמלצות חמות, עבר חגי ל "זסרינה", המסעדה של מאיר אדוני בקיסריה (בנתיים נסגרה), כאחראי משמרת. לכשנסגרה המסעדה החליט שצבר נסיון ובחר בדרך עצמאית.

פאי תפוחי עץ מוגש חם לצד גלידת וניל קרה שילוב מנצח

כאמור, דרכם של ענבר וחגי הצטלבו במודיעין בדיוק בתקופה ששניהם חיפשו את ה "לוקיישן" המבטיח. מכאן, זו הייתה רק שאלה של זמן עד לסיום השיפוץ והכנת המקום כדי שיעמוד בסטנדרטים שהציבו לעצמם הן בתחום הבינוי והעיצוב והן בתחום האיפיון הקולינארי.

עוגת שוקולד חמה נמסה בפה מוגשת לצד כדור גלידת וניל מנה בהחלט מומלצת לקינוח.

"ענבה" (בהיגוי הערבי, ב דגושה וסגולה… (ניקוד סגול)), יצאה לדרך בליווי מקצועי של צוות "מחנהיודה" שביחד בנו את התפריט הראשון ומשם "ענבה" עצמאית, שוקקת חיים ומשרתת את התושבים 6 ימים בשבוע. מאז רעננו את

קינוח פרפה חלבה

התפריט, צוות המטבח הוחלף, וחגי לקח את המושכות של המטבח וענבר את המושכות ב"פלור". לאחרונה, גוייס איתן מור, כשף ומנהל המטבח. איתן הכניס רעננות מחשבתית ויצירתיות קולינארית שבאה לידי ביטוי במנות חדשות, טעמים חדשים ובארוחות בוקר בסופי השבוע.


לאורך הדרך נהנו חגי וענבר מתמיכתם של מושיק ונעמה ממסעדת קפית השכנה כמו גם מעיריית מודיעין והיחידה לקידום עסקים קטנים, מחלקת נוער וצעירים ומחלקת תרבות וספורט.

תה נענע מומלץ לסיום הארוחה
אנחנו מאוד נהננו להתארח במסעדה ומה שנותר לנו הוא להעביר לכם את המסר. המסעדה מעולה ומומלצת בחום.

מסעדת ענבה

שעות פתיחה ב – ה משעה 8  בבוקר עד אחרון הלקוחות

שישי שבת משעה 9 עד אחרון הלקוחות

עמק זבולון 1 מודיעין

טל – 08-9123343