מסעדת עראיס מתחם שרונה תל אביב

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום- יח״צ רם ולילך דומינגז
עראיס – בית של בשר במתחם שרונה מרקט

מסעדת עראיס הוקמה ביולי 2015 במטרה ליצור קונספט חדשני שנולד מתוך מפגש של יזמים מתחום המסעדנות עם אנשי האטליז מיטמרקט משוק הכרמל בתל אביב.

image

הגענו אחר כבוד למסעדה המדהימה לטעום ולהתרשם מהקסם, המנה עראיס שעל שמה קרויה המסעדה. מנה מיוחדת במינה שזכינו להשתתף בסדנה עם השף שהראה לנו כיצד מכינים את המנה. נתחי בשר משובח טחון, מתובל בתבלינים ופטרוזיליה כמובן, מוכנס לתוך פיתה וישר לגריל.  המנה מוגשת על מצע טחינה וסלט עגבניות וכוסברה, אכן מנה מטריפה ומאוד מיוחדת שטרם נראתה.
image יש לציין שהמסעדה ממוקמת במקום מרכזי במגדל האמצעי צמוד לשער  A אכן מיקום אסטרטגי ונוח מאוד, היא בנויה כבר פינתי ומשקיפה לגינת שעשועים כך שמתאימה מאוד לאירוח משפחתי ומגישה ארוחות ילדים טעימות במחיר ששווה לכל כיס.

image

טעמנו מנות נוספות ונהדרות מהתפריט: סלט ירוק מדהים, חציל קלוי על האש מוגש חם על מצע טחינה, קרפצ׳יו בקר מוגש עם סלט וטוסטונים מדהימים ואף מנות עקריות : דג סלמון צרוב על הגריל מנה מדהימה וגולת הכותרת של המסעדה, היא הסטייקים המדהימים גם האינטריקות וגם הסטייק פילה מוגש רך, עסיסי וטעים ביותר. יש לציין שעל הפלטה מוגש בנוסף אבן עגולה לצליה נוספת כך שכל אורח, יכול להתאים את הבשר למידת עשיה לפי טעמו האישי.

imageאת תפריט המסעדה הרכיב השף הנודע ירון קסטנבוים תוך הקפדה על נתחי בשר מהמובחרים ביותר ובנוסף יצר מסבחת מעושנים ייחודית

image, מגוון שיפודים, קבבים קלאסיים ו"שקשוקה" של קציצות בשר בסגנון מרגז. קסטנבוים יצר תפריט של מזללת בשרים משודרגת עם קלאסיקות על האש מובחרות ואת הכול אפשר להזמין בצלחת (החל מ-49 ₪ למנה).

image

במקרר של עראיס ממתינים לכם שורה ארוכה של נתחים וחיתוכי בשר שפחות מוכרים בדרך כלל, אותם תוכלו לאכול במקום לאחר צלייה קצרה על הגריל.
אין ספק כי זהו מקום לקרניבורים, אך גם לצמחוניים ולטבעוניים יש מענה בתפריט, כך שבאופן מפתיע כל אחד ימצא בעראיס את מבוקשו.

image

בעראיס מאמינים כי הגישה לבשר צריכה להיות עניין פשוט, נוח, יומיומי, מהיר ובסטייל.

image

עראיס, מתחם שרונה מרקט, תל אביב
www.arais.co.il | 03-5509070
שעות פתיחה: כל יום מהשעה 12:00 בצהריים ועד אחרון הלקוחות.