מסעדת קוצ׳ינה זכרון יעקב

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום קרן שלי

מסעדת קוצ'ינה – מסעדה איטלקית ביתית, שוכנת בלב המדרחוב העתיק בזכרון יעקב. בתוך מבנה עתיק ואותנטי בעל חלונות גבוהים.

זכינו לטעום מהאוכל הטעים והמשובח מבחר מנות ראשונות מדהימות סלט ירוק עם גבינת פרמזן, שרימפס מדהים ברוטב חמאה ושום, לחם הבית מוגש עם מתבל עגבניות פיקנטי וטחינה מדהימה בטעם לימוני חמצמץ, קרפצ׳יו מדהים מוגש עם גבינת פרמזן וטוסטונים, דג סלמון צרוב על הפלצ׳ה טעים, רך ונמס בפה וקינוחים כעינכם הרואות עוגת גבינה במרקם מעודן מוגשת לצד פירות יער ומוסדות שוקולד במרקם שוקולדי עשיר וטעים להפליא. ומה שנותר הוא להעביר לכם את המסר.

מסעדת קוצ'ינה מעוצבת בסגנון איטלקי מובהק שמשדר חמימות והרגשה נינוחה המשלבת תחושה איטלקית מסורתית ומנסה להנגיש אוכל איטלקי מעולה תוך שימוש בחומרי גלם טריים באיכות ללא פשרות.

תחכום ופשטות הן אבני היסוד של המסעדה הן בבניית התפריט והן בעיצוב הכפרי והפסטורלי. בתפריט ניתן לבחור ממגוון רחב של פסטות (מוגשות גם פסטות ללא גלוטן), בשרים, דגים, פירות ים, סלטים, מבחר פיצות מדהימות וקינוחים כמובן. המסעדה מארחת מגוון רחב של אירועים פרטיים ועסקיים, האירועים מתאפיינים בתפריט מיוחד שנבנה עפ"י בקשת הלקוח , אוירה כפרית וחמימה ושירות אישי ואדיב ללקוח הם סוד המשחק של המסעדה.

אנחנו התארחנו במסעדה דווקא ביום שישי בערב והוקסמנו הן מהאווירה החגיגית ומהאוכל המצויין, היה לנו העונג להכיר את גלעד אלוני ואלה יריץ בעלי המקום שחברו לפני מספר שנים והחליטו לעשות מעשה ולפתוח בית אוכל איטלקי מקסים ולא פחות טעים.

מסעדת קוצ'ינה מקיימת גם אירועי עסקיים, אירועי קוקטייל, השקות, ימי הולדת, בריתות, חתונות ומגוון אירועים לפי הזמנת הלקוח . כמו כן מקיימת אירועי קייטרינג במקומות אחרים עפ"י הזמנה. המסעדה פתוחה כל ימות השבוע כולל שישי שבת . אירועים במסעדה עד 35 איש. אירועי קייטרינג חוץ ללא הגבלת מס אנשים.

מסעדת קוצ׳ינה
רחוב המייסדים 41 מיד רחוב זכרון יעקב
טל- 04-6290249
צ